اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان:

هزینه‌های درمانی بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر پرداخت می‌شود

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن استان اصفهان گفت: در حال حاضر هزینه‌های نسخه‌های درمانی بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر چند ماهه پرداخت می‌شود و بازنشستگان این صندوق از این وضعیت نا‌راضی هستند.

هزینه‌های درمانی بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر پرداخت می‌شود

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان صندوق فولاد اظهار کرد: براساس قانون پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان واحد‌های صنعتی صندوق فولاد به عهده واحد‌های اصلی مانند فولاد مبارکه و ذوب‌آهن است.

وی اضافه کرد: واحد‌های معدنی در وضعیت مالی خوبی قرار ندارند و در زمینه پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن استان اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از واحد‌های معدنی تصریح کرد: با توجه به این موضوع هزینه‌های درمانی بازنشستگان واحد‌های معدنی در سراسر کشور توسط صندوق بازنشستگی فولاد کشور پرداخت می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در زمینه درمان بازنشستگان این صندوق اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر هزینه‌های نسخه‌های درمانی بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر چند ماهه پرداخت می‌شود و بازنشستگان این صندوق از این وضعیت نا‌راضی هستند.

دستمزد با اشاره به اینکه این موضوع به صورتی است که هنوز هزینه نسخه‌های درمانی چندین ماه گذشته این افراد پرداخت نشده است، تاکید کرد: واحد‌های معدنی به دلیل مشکلات مالی هنوز قادر به پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان خود نیستند و براساس این موضوع ابتدای امسال جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت درمانی این بازنشستگان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه براساس مصوبات این جلسه سازمان ایمیدرو متعهد به پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان واحد‌های معدنی سراسر کشور شده اما در حال حاضر این مصوبات هنوز عملیاتی نشده است، افزود: بازنشستگان واحد‌های معدنی نیز به دلیل این موضوع در زمینه درمان خود سردرگم هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن استان اصفهان گفت: همچنین در حال حاضر 25 درصد افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد اجرا شده است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول