اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 18 تا 20 اردیبهشت

سیزدهمین جشنواره گل و گیاه در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم در سال‌های گذشته از نمایشگاه‌های گل و گیاه، سازمان میادین در سال جدید نیز اقدام به برگزاری جشنواره گل و گیاه کرد.

سیزدهمین جشنواره گل و گیاه در اصفهان برگزار می‌شود

سیدرضا حکیم‌فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری آن جشنواره در شهرستان اصفهان آشنایی هر چه بیشتر مردم با گل و گیاه و نهادینه شدن فرهنگ خرید گل در بین مردم بوده است و البته برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها سبب تقویت و ایجاد فرهنگ شهروندی می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره به منظور حمایت از تولیدات داخلی از تولیدکنندگان داخلی گل و گیاه استفاده شده است و همین موضوع سبب ایجاد تنوع بیشتری در جشنواره شده است و همه اقلام و گل و گیاهی که در جشنواره به فروش می‌رسد، پنچ تا 30 درصد زیر قیمت بازارهای سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی با حضور اساتید این رشته در مورد گل و گیاه را برای افراد علاقه‌مند برگزار کردیم تا در ایام برگزاری جشنواره به عنوان یک برنامه جانبی بتوانیم ساعات پرباری را برای بازدید کنندگان و شرکت کنندگان به وجود آوریم و سازمان میادین و مشاغل به افرادی که در این کلاس‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و دوره‌های آموزشی را گذرانده باشند مدرک اعطا می‌کند.

وی افزود: این کلاس‌ها 300 نفر ظرفیت برای افراد شرکت کننده دارند و این افراد در مسابقه‌ای که سازمان میادین شهرداری اصفهان در این جشنواره برگزار کرده شرکت و با هم در گل آرایی گل و گیاهان رقابت می‌کنند.

حکیم‌فعال در پایان اضافه کرد: در روز اختتامیه جشنواره گل و گیاه که در تالار شاهین برگزار می‌شود، نمایندگانی از بازار گل و گیاه و اتحادیه گل و گیاه حضور پیدا می‌کنند و با نظرخواهی از مردم به بهترین‌های مسابقه‌ها رأی داده و در انتها سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌کند.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول