اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارائه کتبی استعفای مدیرعامل سپاهان به سمیعی‌نژاد

پافشاری رحیمی برای استعفا این بار جدی است

در شرایطی که اصفهان به واسطه قهرمانی سپاهان در جام حذفی سراپا شور و شادمانی بود، علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه برای دومین بار طی یک سال گذشته از مسئولیت خود استعفا کرد.

پافشاری رحیمی برای استعفا این بار جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هنوز ساعتی از قهرمانی سپاهان در جام حذفی سپری نشده بود که خبر استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی سپاهان روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت.

این خبر در همان ساعات اولیه واکنش‌های متفاوتی را در برداشت و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که برای تماشای دیدار فینال به ورزشگاه آزادی رفته بود، با اظهار بی خبری از استعفای رحیمی به نوعی آن را تکذیب کرده بود.

با این حال رحیمی که مدتی قبل نیز در اعتراض به سرپرستی مهدی تاج در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصمیم به کنار رفتن از مسئولیت مدیرعاملی باشگاه گرفته بود و بعدها اصل موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد یکی از خبرگزاری‌ها به اشتباه این خبر را نقل کرده است، پس از پایان جام حذفی بر کناره گیری از مسئولیتش تاکید داشت.

به گفته رحیمی وی به این دلیل تصمیم به رفتن از سپاهان گرفته که این تیم بیش از اندازه مورد ظلم سازمان لیگ و هیئت رئیسه آن قرار نگیرد زیرا به اعتقاد رحیمی اگر سه ماه زودتر استعفا داده‌ بود، با این تیمی که در فصل جاری سپاهان سه جام می‌گرفت.

گفته می‌شود رحیمی امروز استعفای کتبی خود را به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ارائه کرده و بر روی آن پافشاری زیادی دارد.

به گزارش فارس، طبیعی است که استعفای رحیمی تا حدودی تحت‌الشعاع قهرمانی سپاهان در جام حذفی قرار بگیرد، اما در روزهای آینده این موضوع می‌تواند در صدر اخبار رسانه‌های محلی قرار گیرد.

به نظر نمی‌رسد با استعفای رحیمی در این مقطع موافقت شود، اما پافشاری وی برای قبول این مسئله می‌تواند اتفاقات تازه‌تری را در حوزه مدیریتی طلایی‌پوشان رقم بزند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول