اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

محل فعلی پایانه امیرکبیر در شأن سومین حرم اهل بیت (ع) نیست

شهردار شیراز با اشاره به اینکه محل فعلی پایانه امیرکبیر در طبقه زیرین ساختمان شهرداری منطقه چهار، در شأن سومین حرم اهل بیت (ع) نیست، بر انتقال سریع این پایانه به مکان جدید تأکید کرد.

محل فعلی پایانه امیرکبیر در شأن سومین حرم اهل بیت (ع) نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه مدیریت شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از پایانه در حال ساخت امیرکبیر در ورودی جنوبی غربی شیراز، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این پایانه با سازه‌ای منحصر به فرد، به یقین با اندیشیدن به تمام زوایای شهرسازی به دغدغه‌ها پایان می‌دهد.

شهردار شیراز با تصریح اینکه شهر باید با نگاه بلندمدت طراحی و ساخته شود، گفت: انتقال پایانه امیرکبیر به مکان جدید از مشکلات محل فعلی درباره ترافیک، مسائل زیست‌محیطی و... می‌کاهد.

به گزارش فارس، پایانه امیرکبیر شیراز در دل شهر قرار گرفته و سال‌ها است که علاوه بر فراهم آوردن موجبات ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شیراز، ساکنان این منطقه را در معرض خطر جدی آلاینده‌های هوایی و صوتی قرار داده است.

تاکنون چند شهردار این شهر در زمان تصدی خود وعده داده‌اند که به زودی این پایانه آلوده‌ساز و مشکل‌آفرین را از قلب شهر برداشته و به مکان مناسب و کارشناسی شده انتقال دهند که تا امروز این قول محقق نشده است.

ترافیک حاصله در اثر وجود این پایانه در مجاورت شهرداری منطقه چهار شیراز، سبب شده که ارباب رجوع گاهی از درخواست‌های خود صرفه‌نظر کرده و گذشتن از حقوق حقه شهروندی در خدمات‌رسانی مسئولان موظف را بر گرفتار آمدن در گره‌های ترافیکی و عدم وجود پارکینگ مناسب و کافی ترجیح دهند.

چهره عصبانی برخی از کارکنان این منطقه از شهرداری و داد و فریادهایی که گاهی توسط ارباب رجوع خشمگین، چشم انسان شهرنشین را می‌آزارد و اندوهی سنگین بر دل وی می‌نشاند، حکایت از آلودگی‌های هوایی و به ویژه صوتی دارد که گریبان این محدوده از شهر و سلسله اعصاب مردم را گرفته است.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول