اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

سفرهای استانی دولت پرتنش شده است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: نفس سفرهای استانی دولت بسیار خوب است، اما اکنون این سفرها تبدیل به سفرهای پرتنش شده که دارای عوارض بسیار مخربی برای جامعه است.

سفرهای استانی دولت پرتنش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی در خطبه‌های امروز نماز جمعه رودبار اظهار داشت: زمانی که حرف از عدالت به میان می‌آید، تمام ذهن به طرف دستگاه قضایی می‌رود و حال اینکه عدالت رفتار فردی، اجتماعی، گفتار و ... را شامل می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) راز نامگذاری این روز را این‌گونه بیان می‌کند که «زن باید در راه حضرت زهرا (س) حرکت کند و تقوا و عفاف آن حضرت را داشته و در تربیت فرزندان نیز مانند ایشان بسیار کوشا باشد.

گروهی به روز کار و کارگر اشاره کرد و افزود: کار و کارگر در اسلام از اهمیت و ارزش خاصی برخوردار بوده است تا آنجایی که پیامبر اکرم (ص) بر دست کارگر بوسه می‌زدند.

امام جمعه رودبار با بیان اینکه دولت و مسئولان باید تدبیر و تفکر اساسی برای کشاورزان داشته باشند تا جایی که کارگر و کشاورز در زمینه کشت و کار خود احساس نگرانی نکند، گفت: بعضی وقت‌ها نابسامانی در بازار به ویژه در مزرعه به وجود می‌آید.

گروهی با توجه نزدیک شدن به انتخابات شوراها عنوان کرد: مشارکت در ثبت‌نام بسیار خوب بوده است، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ما نیازمند افراد متخصص، متدین، معتمد و دلسوز هستیم، لذا آن کسی که بویی از تخصص نبرده است، نباید حضور یابد.

وی به سفرهای استانی ریاست جمهوری اشاره و خاطر نشان کرد: نفس این‌گونه سفرها بسیار خوب است، زیرا مسئولان با مشکلات مردم از نزدیک آگاه می‌شوند، اما اکنون این سفرها تبدیل به سفرهای پرتنش شده است که دارای عوارض بسیار مخربی برای جامعه است.

گروهی ضمن توصیه و سفارش به آرامش، وحدت و همدلی تأکید کرد: باید خودمان را آماده کنیم تا با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بتوانیم، رضایت خداوند را به دست آوریم.

انتهای پیام/2655/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول