اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران:

کمترین نقش را در قهرمانی دارم / استقلال به مربی بزرگتری نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید بگویم من کمترین نقش را در این قهرمانی دارم و این قهرمانی از آن همه طرفداران داخلی و خارجی تیم است.

کمترین نقش را در قهرمانی دارم / استقلال به مربی بزرگتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیر قلعه نوعی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی امروز تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحالم در یک سال پر از فراز و نشیب توانستیم در منطقه‌ای که نزدیک به شلمچه است قهرمان ایران شویم.

وی افزود: از بازیکنان تیم که زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: باید بگویم من کمترین نقش را در این قهرمانی داشتم و این قهرمانی از آن همه طرفداران داخلی و خارجی تیم است.

وی اضافه کرد: امروز بسیار خوشحالم که قهرمان شدیم و این قهرمانی را مدیون همه تماشاگرانی می‌دانم که نزدیک به 100 دقیقه تیم را حمایت کردند.

قلعه نوعی ادامه داد: باید تبریک بگویم چرا که امروز تیمی نظیر فولاد خوزستان پیدا شده است که کارهای زیربنایی را در فوتبال کشور انجام دهد.

وی با بیان اینکه معتقدم که ماحصل زحمات تیم فولاد در چند سال آینده مشخص می‌شود، گفت: دوست دارم فولاد در سال‌های آینده به باشگاه‌های آسیا بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران همچنین عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مدیریت بسیار خوبی در فوتبال ایران دارد و از جنس فوتبال است.

وی با بیان اینکه من شخصا آرزو دارم که سه تیم استقلال اهواز، ابومسلم خراسان و نساجی قائم شهر مجددا به لیگ برتر برگردند، گفت: اگر امکانات و زمین در اختیار فوتبال کشور قرار داده شود معتقدم تیم‌های ایرانی در آسیا بزرگی می‌کنند.

قلعه نوعی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در بین هشت تیم برتر آسیا باشیم.

وی در خصوص ماندنش در تیم استقلال در فصل آینده اظهار کرد: احساس می‌کنم که استقلال به یک مربی بزرگ نیاز دارد البته من در حال حاضر تنها به سه بازی باقیمانده فکر می‌کنم و راجع به این موضوع تمرکزی برای اظهار نظر ندارم.

انتهای پیام/ 72001/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول