اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت در ایستگاه چهارم؛ مقصد مازندران-3

مردم ولایی مازندران به استقبال رئیس جمهور می‌روند

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران در پیام مشترکی به مناسبت سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام کردند: مردم ولایی مازندران به پاس خدمات درخور تقدیر دولت به استقبال رئیس جمهور می‌روند.

مردم ولایی مازندران به استقبال رئیس جمهور می‌روند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، در آستانه سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: مردم مازندران با پشت سر نهادن سفرهای تاثیرگذار و پرخیر و برکت دور اول، دوم و سوم هیئت محترم دولت و بهره‌گیری از دستاوردهای ارزشمند مصوبات این سفرها، خود را برای میزبانی شایسته سفر چهارم رئیس جمهور عزیز، عدالت‌خواه و ولایی و کابینه پرتلاش وی آماده می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر توفیق این میزبانی را به مردم سرزمین علویان، شهیدان و سرداران گلگون کفن مازندران، عطا شد.

در ادامه این پیام بیان شد: طی سفرهای اول، دوم و سوم هیئت دولت به استان، مصوبات بسیاری در راستای توسعه  زیر ساخت‌ها و ارتقای عمران و آبادانی و توسعه فرهنگی و مراکز آموزش عالی مازندران به تصویب رسید که دستاورد‌های ارزشمندی برای سرزمین علویان در برداشته است.

در این پیام بیان شد: کارهای بر زمین مانده‌ای نیز وجود دارد که در پرتو دور چهارم سفر دولت اسلامی و بهره‌گیری از این فرصت مغتنم و تصویب مصوبات و طرح‌های جدید و پیگیری مصوبات پیشین، مسیر توسعه و شکوفایی استان پرشتاب‌تر و گسترده‌تر به پیش رود و مردم مهربان، فرهیخته و ولایت‌مدار مازندران از برکات معنوی و مادی این سفر بهره‌مند شوند.

در ادامه پیام تاکید شد: استقبال پرشور مردم مهرپرور و محبت‌آیین مازندران از احمدی‌نژاد در سه سفر پیشین، نشان از عزم و اراده والای آنان و همراهی دولت خدمتگزار برای دستیابی به توسعه، پیشرفت و طراز در خور شأن خود به تعبیر ریاست جمهور دارد و عمق وفاداری مردمی را می‌رساند که همواره بر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن این خاک و آب عزیز پای می‌فشارند و با بصیرت و درک صحیح از موقعیت‌ها، امروز سپاس از رئیس جمهور و دولت عدالت‌گستر را پشتیبانی از اصول نظام، آرمان‌ها و آموزه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری می‌شمارند.

در این پیام با دعوت از مردم برای استقبال از رئیس جمهور بیان شد: اینجانبان با دعوت از مردم شریف، مومن و شهید پرور استان برای استقبال از جناب رئیس جمهور و خادمان ملت، رجای واثق داریم که مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه مازندران به پاس خدمات در خور تقدیر دولت نهم و دهم و تشویق و حمایت خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به اکمال و اتمام طرح‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، با حضور پرصلابت و حماسه‌آفرین خویش موجبات دل گرمی تمامی خدمت‌گزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و دلسردی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم خواهند آورد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول