اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

2 فرنگی‌کار قمی به اردوی تیم ملی کشتی جوانان دعوت شدند

دبیر هیئت کشتی استان قم از دعوت دو فرنگی‌کار جوان قمی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان خبر داد.

2 فرنگی‌کار قمی به اردوی تیم ملی کشتی جوانان دعوت شدند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور برترین‌ها برای شرکت در اردوهای تیم ملی انتخاب شدند اما کادر فنی تیم ملی کشتی به منظور گزینش نفرات مورد نظر برای مسابقات جهانی و آسیایی، چندین انتخابی درون اردویی را برای دعوت شده‌ها در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی اکنون تعداد نفرات حاضر در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کاهش پیدا کرده است و می‌توان گفت که در حال حاضر نخبه‌های کشتی فرنگی کشور در رده جوانان در اردو هستند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: آخرین انتخابی قبل از فرا رسیدن دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کمتر از 10 روز پیش در تهران برگزار شد و خوشبختانه در بین برترین‌ها و نفراتی که برای این اردو انتخاب شدند، دو کشتی گیر قمی حضور دارند.

وی اضافه کرد: جدیدترین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در حالی برگزار می‌شود که از کشتی استان قم دو فرنگی کار در اوزان 74 و 96 کیلوگرم توانستند در انتخابی دو هفته قبل قهرمانی و مقام سومی اوزان خود را کسب کنند.

وزیری بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، مرحله جدید اردوی این تیم با حضور کشتی گیران اوزان هشت گانه تا بیست و سوم اردیبهشت ماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود تا تیم ملی در راه رقابت‌های آسیایی به آمادگی مطلوب دست یابد.

وی با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو اضافه کرد: کشتی گیران ملی پوش در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم زیر نظر حمیدرضا اسماعیل‌نژاد برنامه‌های آماده سازی خود را برای مسابقات پیش رو برگزار می‌کنند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در وزن 74 کیلوگرم امیرحسین مولایی کشتی گیر ارزنده قمی است که در سال 1389 توانست در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در کشور تایلند به مقام سوم و نشان برنز دست یابد. این کشتی گیر در کنار فرشاد رستمی‌کیا، علی شریفی و رسول گرمسیری از خوزستان برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 96 کیلوگرم یحیی جساس نماینده اعزامی هیئت کشتی استان قم به شمار می‌رود که توانست در آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان مقام سوم را کسب کند و حالا در این وزن برای ملی پوش شدن در مسابقات آسیایی باید با سید مصطفی صالحی‌زاده از خوزستان، امیر زرین چگینی از تهران و امیرحسین خان‌پور از مازندران رقابت کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول