اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال استان قم:

بسکتبال بانوان قم ظرفیت حضور در لیگ کشور را دارد

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: بسکتبال بانوان ظرفیت حضور موفق در لیگ باشگاه‌های کشور را دارد و در پی ایجاد شرایطی برای تحقق این مهم هستیم.

بسکتبال بانوان قم ظرفیت حضور در لیگ کشور را دارد

محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بسکتبال از جمله رشته‌هایی است که در بخش بانوان سابقه خوبی در مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور دارد و در سطح استان نیز برنامه‌ریزی خوبی برای رشد و پیشرفت آن انجام شده است.

وی ادامه داد: هم بانوان علاقه‌مند به بسکتبال در قم حضور چشمگیری دارند و هم اینکه بخش بانوان هیئت با جدیت پیگیر امور مربوط به بانوان این رشته هستند و حضور تیم‌های رده‌های سنی دختران و بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور گویای این مهم است.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: سال قبل تیم‌های مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان بسکتبال قم در بخش دختران به مسابقات قهرمانی کشور در این رده‌های سنی اعزام شدند و از قضا در دو رده سنی خود را به مرحله پایانی رساندند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بسکتبال بانوان قم در دو مرحله نیز میزبان حریفان خود از استان‌های مختلف بودند و بازی‌های آن‌ها در سالن شهید رضاییان قم به انجام رسید و در مجموع حتی بیشتر از بخش پسران، شاهد حضور بانوان و دختران در مسابقات کشوری بودیم.

نادری ابراز داشت: در سال 91 هیچ یک از تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور حضور نیافتند در حالی که همگان می‌دانند که بسکتبال قم در بخش مردان سابقه درخشانی در سال 89 و 90 در لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد و در بخش بانوان نیز در لیگ دسته اول کشور تیم قم حضور داشته است.

وی تصریح کرد: به هر حال انتظار جامعه بسکتبال از این هیئت تلاش برای ایجاد زمینه‌ای مناسب به منظور حضور موفق تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور است و امیدواریم امسال با رفع مشکلات مالی این خواسته را محقق کنیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم در ادامه سخنان خود به برگزاری سمینار نایب ‌رئیسان بانوان بسکتبال کشور اشاره کرد و افزود: نایب‌ رئیسان بانوان بسکتبال از استان‌های مختلف کشور روز سی‌ام اردیبهشت در مجموعه ورزشی آزادی تهران گردهم می‌آیند.

وی عنوان داشت: در این سمینار قرار است درباره چگونگی برگزاری لیگ برتر بحث شود، ضمن اینکه مسئولان بانوان فدراسیون در نظر دارند لیگ برتر امسال را با تعداد کمتری از تیم‌ها برگزار کنند و تیم‌های دیگر در زیر گروه به رقابت با یکدیگر بپردازند.

نادری ادامه داد: مسائل مالی و نبودن اسپانسر یکی از دلایلی است که باعث شد این تصمیم گرفته شود که در سمینار قرار است درباره آن بحث شود، ضمن اینکه فدراسیون بسکتبال در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور را به گونه‌ای دیگر برگزار کند که در این مورد نیاز است تا صحبت‌ها و نظرات نایب ‌رئیسان استان‌های مختلف شنیده شود.

انتهای پیام/78002/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول