اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مصباح یزدی در جمع معلمان نمونه کشور:

رئیس‌جمهوری انتخاب شود که رهبری را امری تشریفاتی نداند

آیت‌الله مصباح یزدی انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: باید شخصی را به ریاست دولت برگزید که ولایت‌مدار باشد و رهبری و ولایت را امری تشریفاتی نداند.

رئیس‌جمهوری انتخاب شود که رهبری را امری تشریفاتی نداند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعی از معلمان و فرهنگیان منطقه هشت تهران امروز با حضور در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.

در این دیدار که در تالار این موسسه برگزار شد آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به ویژگی‌های ذاتی انسان‌ها در گرایش به استقلال‌خواهی و سرپیچی از فرامین اظهار کرد: دنیا محل اختیار و انتخاب است و هر کس می‌تواند راه سعادت یا شقاوت را برگزیند اما برخی انسان‌ها هستند که علاوه بر پیمودن مسیر صحیح زندگی، دیگران را هم به دنبال خود می‌برند و به سمت هدایت رهنمون می‌کنند که معلمان و اساتید از این جمله هستند.

وی افزود: خداوند نعمت بزرگی به نام انقلاب و امام خمینی(ره) را به ملت ایران ارزانی داشته و این نعمت در طول تاریخ پس از ائمه اطهار(ع) بی سابقه است بنابراین باید با تکیه بر زمینه‌ها و بسترهای مناسبی که برای تعلیم و تربیت فراهم شده، امکان رشد و ترقی فکری و فرهنگی را برای جوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم فراهم آوریم.

آیت‌الله مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: باید شخصی را به ریاست دولت برگزید که ولایت‌مدار باشد و رهبری و ولایت را امری تشریفاتی نداند و در ضمن دین را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهد و با استفاده از این دو ویژگی به اداره اقتصادی و فرهنگی جامعه بپردازد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح و جوایزی به دست آیت‌الله مصباح یزدی به چند تن از معلمان زن و مرد نمونه کشوری و استانی از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/78004/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول