اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

خط مرزی استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در شهرستان بن تغییر نکرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از تغییر نکردن مرز شهرستان بن از توابع این استان با استان اصفهان خبر داد.

خط مرزی استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در شهرستان بن تغییر نکرده است

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مرز جغرافیایی شهرستان بن با اصفهان هیچگونه تغییری نکرده است.

وی تأکید کرد: روستای یانچشمه براساس مصوبه شماره 2699/ت16ک مورخ 22/2/1370 هیئت دولت، از استان اصفهان منتزع و به استان چهارمحال و بختیاری ملحق گردید.

جلالی افزود: پس از ارتقای بخش بن به شهرستان، روستای یانچشمه نیز به عنوان مرکز بخش شیدا، از توابع شهرستان بن قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: توصیه می‌کنم آقای دکتر اسماعیلی، معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان، به کتاب جغرافیای استان اصفهان که برای تدریس به دانش‌آموزان اصفهانی تهیه شده مراجعه و یا از یکی دانش‌آموزان یا معلمان شهرستان چادگان سؤال کنند تا به وی بگویند یانچشمه جزو کدام استان است و در نقشه جغرافیایی، مکان دقیق یانچشمه را به وی نشان دهند.

وی گفت: آقای اسماعیلی همچنین می‌توانند شخصاً به یانچشمه تشریف بیاورند و از مردم آن جا سئوال کنند که جزو کدام استان هستند؟

جلالی خاطرنشان کرد: متهم کردن هیئت دولت به اشتباه کاری در شأن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی یک استانداری نیست!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: «یانچشمه»، مرکز بخش شیدا از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری است.

جلالی تأکید کرد: انتظار است در شرایط نزدیک به انتخابات، از مصاحبه‌ها و اظهارات تفرقه افکنانه از سوی مقامات سیاسی استان اصفهان، جلوگیری شود و آقایان در اظهارات خود، خط مرزهای آرامش جامعه و اجرای قانون را رعایت کنند. 

به گزارش فارس محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان عصر شنبه در گفت‌و‌گو با یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور ،اظهار کرده که در آذرماه سال گذشته بر اساس مصوبه‌ای قرار گرفتن چهار نقطه از استان اصفهان در حریم شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری به این شهرستان ابلاغ شد که روستای «یان چشمه» در شهرستان بن از توابع استان چهارمحال و بختیاری یکی از این نقاط است. 

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول