اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اهانت به مقدسات نقطه استیصال مستکبران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اهانت به مقدسات دینی در حقیقت نقطه استیصال و ناتوانی مستکبران روزگار است که با هیچ شیوه‌ای نمی‌توانند حقانیت و اصالت اسلام را زیرسئوال ببرند، به همین دلیل به حرکت‌های سخیف روی آورده‌اند.

اهانت به مقدسات نقطه استیصال مستکبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جمع روحانیان اردبیل و با محکومیت حرکت اخیر گروه‌های تندروی وهابی و سلفی در هتک حرمت و تعرض به مرقد صحابه جلیل‌القدر رسول گرامی اسلام و یار باوفای امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: تعرضی که به قبر شریف حجرابن عدی شده است، نهایت خشم امت اسلامی را به دنبال داشته و علما، فضلی و روحانیان سراسر کشور و استان اردبیل نیز با تجمع‌های اعتراض‌آمیز و بیانیه‌های مختلف سعی کردند؛ این حرکت مخالف با معیارهای ارزشی و انسانی، اسلامی را محکوم کنند.

وی با یادآوری اینکه غده سرطانی در جهان اسلام به نام وهابیت و سلفی‌ها چندین سال است که رشد قارچ‌گونه داشته و با توسل به هر شیوه‌ای سعی می‌کنند به ساحت شیعیان و عظمت سنی‌ها لطمه وارد کنند، تصریح کرد: هرچند این گروه‌ها خود را منتسب به اهل تسنن می‌دانند، اما هرگز نباید سنی‌ها را با چنین معیار انحرافی و مزدور صفت محک زده و مقایسه کرد، چراکه به نظر می‌رسد وهابی‌ها، سلفی‌ها، بهایی‌ها و گروه‌های مرتجع دیگر تنها نوکران حلقه به گوش استکبار و برخورداران از دلارهای صعودی و عربی هستند.

ستوده با بیان اینکه وهابیت با اهانت به مقدسات اسلام در حقیقت قبر خود را می‌کنند و روزبه‌روز به سمت انزوا و نابودی حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همه باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای زالوصفت بخواهند مقدسات دین اسلام و ارزش‌های متعالی را خدشه‌دار کنند.

این مسئول اضافه کرد: اگر به پشت پرده این حرکت‌های ناشایست نظری بیفکنیم، مشاهده می‌کنیم که مسببان آن آمریکا و رژیم صهیونیستی ملعونی است که تنها به فکر منافع شوم خود بوده و هرگز پایبندی به ارزش‌های انسانی و اسلامی ندارند.

وی بیان کرد: برای اینکه جهان اسلام از شر چنین فتنه‌ها در امان بماند، باید به عناصر بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی مجهز و مسلح باشند تا زمینه برای انحراف جدید به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: احساس تکلیفی که مسلمانان به ویژه شیعیان و سنی‌ها در دفاع از اسلام و احکام نورانی آن دارند، احساس تکلیف مبارکی است که می‌تواند در آینده تمام فتنه‌گران و عوامل جنایتکار را بی‌آبرو کند.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول