اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صعود به دامنه کوه الوند

همایش طبیعت‌گردی در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد

همایش یک روزه خانوادگی طبیعت‌گردی در دامنه و ارتفاعات کوهستان الوند همدان برگزار شد.

همایش طبیعت‌گردی در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همایش یک روزه خانوادگی طبیعت‌گردی در دامنه و ارتفاعات کوهستان الوند همدان برگزار شد.

در این همایش که با استقبال بسیار چشمگیر خانواده‌های اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان مواجه شد، بیش از 600 نفر حضور داشتند.

مسئول برگزاری این برنامه طبیعت‌گردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط و تحرک در بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و هفته آموزش برگزار شد.

عباس چشمه‌قصابانی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این همایش که با شعار «طبیعت پاک پیام‌آور سلامتی و شادی» برگزار شد این بود که دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی و تأثیرگذار در فرهنگسازی مفید به حال جامعه همواره می‌تواند در امر حفظ منابع طبیعی و محیط پاک کوهستان، الگو باشد.

وی بیان داشت: در سالی که از سوی ریاست دانشگاه آزاد، به نام سال دوستی و محبت نامیده شده است برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب ایجاد مودت و نشاط در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

مسئول برگزاری این برنامه طبیعت‌گردی بیان داشت: در این همایش پلاکاردهایی با شعار «طبیعت پاک پیام‌آور سلامتی و شادی» توسط شرکت کنندگان حمل شد.

وی تصریح کرد: این برنامه با مساعت و حمایت‌های مسئولان دانشگاهی در واحد همدان برگزار شد که مورد استقبال مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول