اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

کاروان دین و نشاط به روستاهای خراسان شمالی اعزام می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر گسترش فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌های برای استفاده بهینه از این زمان گفت: کاروان دین ونشاط همزمان با اوقات فراغت دانش آموزان به روستاهای استان اعزام می‌شوند.

کاروان دین و نشاط به روستاهای خراسان شمالی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا در نخستین نشست ستاد اوقات فراغت این اداره کل اظهار کرد: اوقات فراغت مناسب‌ترین بستر برای رشد و شکوفائی استعدادهای گوناگون نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: چگونگی سپری کردن اوقات فراغت همانطور که متأثر از فرهنگ و جامعه است در ساختار جامعه و فرهنگ نیز اثر می‌گذارد و به مرور زمان زمینه تغییرات اجتماعی را فراهم می‌آورد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا گفت: اوقات فراغت می‌تواند فرصتی برای شکوفایی فردی و تحقق استعدادها باشد، زیرا در این‌گونه فعالیت‌ها فرد بدون تحمیل شرایط ناخواسته، استعداد و علاقه خود را می‌آزماید و دست به انتخاب می‌زند.

وی تصریح کرد: ایجاد و گسترش فضاهای مناسب و مطلوب برای گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌های عمومی متنوع که به نحوی به کیفیت و کمیت گذران اوقات فراغت کمک کند‌، ضروری و حیاتی است.

روحانی‌نیا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به رسالت خود به عنوان یکی از دستگاه‌هایی که همواره دغدغه مسائل فرهنگی به‌ویژه در حوزه دین را داشته است، در تابستان 92 نیز همانند سال‌های گذشته با ارائه خدمات و برنامه‌هایی عزم را بر بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جزم کرده است.

وی گفت: تشکیل هسته فرهنگی و بوستان‌های معرفت، برگزاری گفتمان‌های دینی، اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی، تفریحی و ورزشی، برگزاری جشنواره‌ها و اردوها، اعزام کاروان دین، نشاط و زندگی به روستاها و اجرای طرح نهضت قرآن آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در ایام تعطیلات و اوقات فراغت تابستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63001/‌ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول