اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

طرح برخورد با موتورسواران متخلف در اصفهان / توقیف 103 موتورسیکلت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: طی دو هفته گذشته 103 دستگاه موتورسیکلت به دلیل حرکات مخاطره‌آمیز و نداشتن مدارک توقیف شدند.

طرح برخورد با موتورسواران متخلف در اصفهان / توقیف 103 موتورسیکلت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن یاردوستی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسواران در اصفهان جدی گرفته می‌شود، اظهار کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و برخورد با راکبان موتورسوار متخلف در شهر اصفهان مأموران انتظامی این شهرستان در دو هفته گذشته طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: هدف اصلی پلیس در این طرح افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان، همچنین کاهش تلفات جانی و مالی راکبان موتورسوار است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: مأموران انتظامی با استقرار در نقاط حادثه‌‌ساز شهر به تعدادی از موتورسواران تذکر شفاهی داده و تعداد 103 دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک لازم را که با حرکات مخاطره‌آمیز موجبات سلب آسایش شهروندان را ایجاد کرده بودند برخورد و وسیله نقلیه آنان توقیف شد.

وی به موتورسواران در مورد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و گفت: استفاده از کلاه ایمنی هم برای راکب و هم برای سرنشین موتورسیکلت‌ها لازم و ضروری است چرا که درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب‌های جدی به ناحیه سر موتورسواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی است.

یاردوستی در پایان با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسواران متخلف همچنان در دستور کار مأموران انتظامی است، تاکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان بوده و شهروندان می‌توانند با سامانه 197 انتقادات و پیشنهادهای خود را در تأمین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول