اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی زیرک‌تر از آن است که در انتخابات شرکت کند

بخشایش اردستانی: «خیمه اصلاح‌طلبان» در «اردوگاه هاشمی» به قصد احیای قدرت است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هاشمی زیرک‌تر از آن است که در انتخابت شرکت کند، گفت: برخی اصلاح‌طلبان به بهانه حضور هاشمی و خاتمی در صحنه انتخابات قصد منحرف کردن اذهان از سابقه کاندیدای مورد نظر و احیای قدرت خود را دارند.

بخشایش اردستانی: «خیمه اصلاح‌طلبان» در «اردوگاه هاشمی» به قصد احیای قدرت است

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به صحبت‌های یاسر هاشمی درباره سنجش میزان محبوبیت پدرش در سفرهای استانی خود اظهار کرد: اعتقاد دارم که اگر هاشمی در صحنه انتخابات حضور پیدا کند همان رأی قبلی را نیز نمی‌تواند کسب کند که برای این مسئله دلایل متعددی را می‌توان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه رفسنجانی دارای کبر سنی است و نمی‌تواند بار مسئولیت ریاست‌جمهوری را بر دوش بکشد، افزود: جهان به سمت و سوی جوان‌گرایی پیش رفته است و لازم است تجربه پیران در کنار همت جوانان قرار گیرد بنابراین از این دیدگاه نیز حضور هاشمی در انتخابات به صلاح نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روح قانون‌ اساسی نیازمند گردش نخبگان است، تاکید کرد: هاشمی هشت سال رئیس‌جمهور ایران بوده است و مردم ایران شناخت خوبی از عملکرد وی پیدا کرده‌اند، به عقیده من وی در دوران ریاست‌جمهوری خود یک جامعه بسته درست کرد که هیچ‌گاه افرادی که به دورش حلقه زدند را تغییر نمی‌داد و انتقادپذیر نبود و این تجربه را مردم ایران تکرار نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اگر هاشمی به صحنه بیاید رای نمی‌آورد و این مسئله‌ای است که لازم است مشاوران وی به ایشان گوشزد کنند، اما این اپیدمی درباره مشاوران سیاست‌مداران وجود دارد که هیچ‌گاه واقعیت برنده نشدن آنها در عرصه سیاسی را به آنها تذکر نمی‌دهند.

بخشایش تاکید کرد: اگر زمانی فردی به من می‌گفت که در انتخابات مجلس وارد نشوم چرا که موفق به جذب آرای مردمی نمی‌شوم ناراحت شده و این مسئله را حتی اگر بخشی از واقعیت بود نمی‌پذیرفتم بنابراین به صراحت می‌توانم بگویم که این روحیه خاص سیاسیون سبب شده که مشاوران جرأت بیان واقعیت‌ها را به آنها نداشته باشند.

*‌ برخی اصلاح‌طلبان به بهانه هاشمی و خاتمی قصد احیای قدرت خود را دارند

وی اضافه کرد: اگر الان می‌بینیم که عده‌ای هاشمی را برای شرکت در انتخابات تحریک می‌کنند در واقع به فکر خودشان هستند و قصد احیای قدرت از دست رفته خود را دارند.

*‌ حسن روحانی، کاندیداهای محبوب هاشمی رفسنجانی

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هاشمی زیرک، عاقل و بازی‌ساز است و هرگز کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود، تصریح کرد: وی حاضر نمی‌شود آبروی خود را در معرض بازی برخی افراد قرار دهد و از دیدگاه من کاندیدای محبوب وی حسن روحانی است.

وی تصریح کرد: خاتمی از ترس رد صلاحیت شدن در انتخابات شرکت نمی‌کند و هاشمی نیز آبروی خود را زیر سئوال نمی‌برد بنابراین هاشمی و خاتمی در واقع برای روی کار آمدن روحانی بازار گرمی می‌کنند.

انتهای پیام/63008/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول