اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد

در نظر گرفتن 66 میلیارد تومان اعتبار برای گازکشی در جوین و جغتای

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: 66 میلیارد تومان برای گازکشی در شهرستان‌های جوین و جغتای در نظر گرفته شده است.

در نظر گرفتن 66 میلیارد تومان اعتبار برای گازکشی در جوین و جغتای

علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهارداشت: به دلیل نبود زیرساخت‎های لازم در شهرستان‎های جوین و جغتای گاز رسانی به این شهرستان‎ها با مشکل رو به رشد که با جلساتی که با وزیر نفت گذاشته شد، مصوب شد تا از خطه لوله 48 اینچ تهران –پارچین یک خط لوله 20 اینچی به این شهرستان‌ها کشیده شود.

وی با اشاره به گاز رسانی به شهرستان‎های ششتمد، خوشاب و داورزن افزود: حدود 70روستا در این شهرستان‎ها گازرسانی نشده است که عملیات احداث خط لوله در این روستاها در حال انجام است.

وی ادامه داد: میزان گازرسانی در شهرستان سبزوار از میانگین کشوری پایین‎تر است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن سطح جاده‎های آسفالت شده از میانگین کشوری و استانی تصریح کرد: در 80 روستا در شهرستان سبزوار زیرساخت‎های ایجاد راه آسفالته فراهم شده است و اعتبار خوبی برای آسفالت این جاده‎ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بیش از 180 کیلومتر نیز از راه‎های روستایی نیاز به آسفالت دارد.

سبحانی‎فر با اشاره به استقرار اداره استاندارد در شهرستان سبزوار گفت: زیرساخت‎های لازم برای استقرار این اداره در شهرستان سبزوار صورت گرفته است و به زودی ابلاغ آن به شهرستان سبزوار انجام می‎شود.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به تغییر مکان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار خاطرنشان کرد: متاسفانه این مسئله صورت گرفته است و هزینه‎ای هم در این رابطه شده که مسئولان این دانشگاه برای تکریم ارباب رجوع و خدمات بهتر به کارکنان و ارباب رجوع سعی کنند تا شرایط برای انتقال آنان به محل این دانشگاه راحت‎تر صورت گیرد.

وی در ارتباط با نصب گیرنده دیجیتال در این شهرستان خاطرنشان کرد: گیرنده‎های دیجیتال در ابتدای راه‎اندازی فقط شامل شهرستان سبزوار می‏شد که با پیگیری‎های انجام شده و نصب آنتن‎های گیرنده دیجیتال در منطقه، شهرستان‎های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن نیز از این نعمت بهره‎مند شدند.

انتهای پیام/70027/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول