اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت گاز مازندران خبر داد

اجرای 1000 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در مازندران

معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران گفت: در سال گذشته بیش از یک‌هزار کیلومتر شبکه‌گذاری در مازندران انجام شده و 27 هزار انشعاب در مازندران نصب شد.

اجرای 1000 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، مرتضی تیرملک در گردهمایی مدیران، روسای ستادی، گازرسانی و مشترکان شرکت گاز استان اظهار داشت: در سال گذشته 33 هزار و 507 مشترک شهری و 31 هزار و 370 مشترک روستایی در استان جذب شدند.

وی با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید با جدیت و همت مضاعف به مردم خدمات‌رسانی شود، ادامه داد: مردم شایسته بیشترین خدمات‌رسانی هستند چراکه در میادین مختلف انقلاب به بهترین شکل ممکن نسبت به انقلاب، انجام وظیفه کردند.

تیرملک بر نظارت و کنترل بیشتر در بخش کنتورخوانی تاکید کرد و گفت: باید قرائت کنتور مشترکان به بهترین نحو و با صحت کامل انجام شود تا با مشکلی از این حیث مواجه نباشیم.

وی همچنین با تاکید بر یکسان‌سازی اشتراک‌پذیری در سطح استان، بازدید مستمر از کنتورهای مشترکان گاز خانگی توسط متخصصان این بخش را خواستار شد و افزود: روسای مشترکان مسئولیت اصلی را در این خصوص عهده‌دار هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران توسعه گازرسانی را منوط به پرداخت گازبها مشترکان صنایع، خانگی و تجاری دانست و اقدام ویژه در مورد وصل مطالبات را خواستار شد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی نیز رابطان فرهنگ‌سازی فعالیت مطلوبی در مورد آموزش مسائل ایمنی به مشترکان داشتند، افزود: آمار تلفات ناشی از گاز طبیعی باید به صفر کاهش یابد.

حسین عرب با یادآوری اینکه بحث رسیدگی به شکایات مردمی نیز با همکاری روسای نواحی در سال گذشته ادامه یافت، بیان کرد: شکایات و مشکلات مردمی واصله باید به شکل مطلوب به ستاد منعکس شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران تصریح کرد: صدا و سیما و اداره آموزش و پرورش مازندران نیز همکاری و تعامل مطلوبی با شرکت گاز مازندران در راستای فرهنگ‌سازی و استفاده ایمن از گاز طبیعی داشتند.

عرب با اشاره به اینکه 82 روستا و پنج شهر سال گذشته در مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند، گفت: مشترکان شهرها و روستاهای تازه گازدار شده نیازمند فرهنگ‌سازی و آموزش هستند تا مشکلی درمورد مصرف ایمن گاز طبیعی ایجاد نشود.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول