اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فینال جام حذفی فوتبال

آرزو برای قهرمانی اصفهان/ دعای اصفهانی‌ها بدرقه راه ‌طلایی‌پوشان

فوتبال دوستان اصفهانی برای قهرمانی تیم سپاهان در جام حذفی نقشه‌های بسیاری کشیده‌اند و طلایی‌پوشان نباید این آرزو را به باد بدهند.

آرزو برای قهرمانی اصفهان/ دعای اصفهانی‌ها بدرقه راه ‌طلایی‌پوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فینال جام حذفی فردا برگزار شده و دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

تیم سپاهان که در مرحله نیمه نهایی تیم استقلال را شکست داد، مسیر دشواری را برای رسیدن به فینال سپری کرده است و از این رو باید به خوبی ارزش دیدار فردا را حس کند.

نماینده اصفهان که حذف زودهنگامی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است، در لیگ برتر نیز شانس کمی برای قهرمانی داشته و از این رو تمام تلاش خود را بر روی قهرمانی در جام حذفی معطوف کرده است.

قهرمانی در جام حذفی برای سپاهان اهمیت بسیاری دارد به ویژه اینکه در این فصل فوتبال اصفهان چندان در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرده و فوتبال دوستان اصفهانی چشم انتظار قهرمانی سپاهان هستند.

تیم پرسپولیس نیز که فصل ناکامی را پشت سر گذاشته است، برای قهرمانی در جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده است و این مسئله دشواری بسیاری را برای نماینده اصفهان به وجود می‌آورد.

محرم نویدکیا و اروین بولکو در روزهای اخیر با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و پزشکان تیم سپاهان تلاش دارند این دو بازیکن را به بازی برسانند به ویژه اینکه حضور نویدکیا در این دیدار وزنه سنگینی برای تیم اصفهانی محسوب می‌شود.

طبق توافق دو باشگاه قرار است نیمی از ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار تماشاگران سپاهان قرار بگیرد و قرار است با 70 دستگاه اتوبوس هواداران سپاهان به تهران منتقل شوند که با این حساب هواداران سپاهان نمی‌توانند حضور پر تعدادی در ورزشگاه داشته باشند.

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس جذابیت‌های زیادی دارد و تماشاگران زیادی را جذب خود می‌کند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول