اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی:

پیگیر تبدیل پروژه احداث «کنارگذر نقاب» به طرح ملی هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی از پیگیری تبدیل پروژه احداث کنارگذر نقاب شهرستان جوین به طرح ملی خبر داد.

پیگیر تبدیل پروژه احداث «کنارگذر نقاب» به طرح ملی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی، محمدرضا قلندر در جریان بازدید از راه‎های حوزه استحفاظی شهرستان جوین به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: شهرستان تازه تاسیس جوین نیازمند توجه ویژه مسئولان و برنامه‎ریزی جهت اجرای پروژه‎های عمرانی مختلف و جبران کمبودهای موجود است.

وی افزود: این اداره کل در این راستا پیگیری اخذ اعتبارات و تسریع در اجرای طرح‏های بهسازی و ارتقای راه‎های اصلی و فرعی این شهرستان، اجرای عملیات راهداری و تکمیل آسفالت راه‎های روستایی بالای پنجاه خانوار را در دستور کار قرار داده است.

وی برخورداری 85/92 درصد روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان از راه آسفالته را آماری بسیار مطلوب و بالاتر از میانگین استان ارزیابی کرد و گفت: از مجموع 204 کیلومتر راه روستایی بالای پنجاه خانوار در شهرستان، تاکنون 140 کیلومتر آسفالت شده و عملیات بهسازی و آسفالت 51 کیلومتر دیگر در حال اجرا است و امید است با پیگیری مسئولین شهرستان در جذب اعتبارات لازم روند اجرای این پروژه‎ها تسریع شود.

قلندر با اشاره به تکمیل عملیات زیرسازی 17 کیلومتر از پروژه‎های بهسازی محور خوشاب ـ جوینت ـ رحمت آباد، بر اجرای عملیات آسفالت این قطعه تاکید کرد و افزود: تکمیل پروژه تعریض محور جوین- جغتای، تکمیل تقاطع غیرهمسطح بید و برغمد و بررسی امکان تبدیل طرح‏های بهسازی راه‎های اصلی به طرح ملی و اخذ ماده 215 از مهم‌ترین برنامه‎های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در حوزه راه‎های شهرستان جوین است.

ترمیم رویه و لکه‌گیری محورهای حکم‌آباد ـ سه راهی انداده، رحمت‌آباد، کریم‌آباد ـ نصرآباد، بداغ‌آباد- کلاته عرب ـ ایستگاه راه‌آهن و تعریض پل بخشدار از دیگر اقدامات مورد تاکید وی جهت بهبود وضعیت راه‏های شهرستان جوین بود.

انتهای پیام/70005/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول