اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صادرات شرکت تولید‌کننده دستگاه‌های نانو فیبر:

اصفهان منبع و پایتخت سنگ است/ برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سنگ

مسئول صادرات شرکت تولید‌کننده دستگاه‌های نانو فیبر گفت: اصفهان منبع و پایتخت سنگ است و برگزاری نمایشگاه سنگ در اصفهان نشان‌دهنده برگزاری یک نمایشگاه تخصصی در این شهر است.

اصفهان منبع و پایتخت سنگ است/ برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، «جری ـ ون» در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شرکت تولید‌کننده نانو فیبر در چه زمینه‌‌ای فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این شرکت در راستای تهیه و تولید مواد اولیه ساینده‌های تولید سنگ فعالیت می‌کند.

وی به نحوه فروش تولیدات این شرکت در بازار‌ها ایران اشاره کرد و ادامه داد: محصولات و تولیدات این شرکت تاکنون توسط واسطه در بازار‌های ایران ارائه و عرضه شده است اما با توجه به ضرورت حضور این شرکت در ایران و حجم تقاضای بالا برای خرید تولیدات و محصولات این شرکت در بازار‌های ایران نسبت به حضور در ایران اقدام کرده‌ایم.

مسئول صادرات شرکت تولید‌کننده دستگاه‌های نانو فیبر با بیان اینکه تولیدات و محصولات این شرکت از 10 سال گذشته تاکنون در بازار‌های ایران عرضه می‌شود، تصریح کرد: در گذشته نسبت به بازار‌های ایران هیچ اطلاعی نداشته‌ایم اما در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌ایم که کشور ایران از بازار‌های بسیار خوبی برخوردار است.

وی به حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های چین اشاره کرد و افزود: بدون شک کشور ایران به این دلیل که تولید‌کننده سنگ و مرمر است به مواد اولیه ساینده سنگ تولید شده توسط این شرکت نیز نیاز دارد.

ون با اشاره به اینکه کشوری مانند آمریکا تولید‌کننده سنگ نیست اما این شرکت محصولات خود را به این کشور نیز صادر می‌کند، تاکید کرد: این شرکت یک مجموعه خصوصی بوده و به این دلیل دولت هیچ کمکی به این شرکت نمی‌کند.

وی دولت تنها در زمینه صادرات به این شرکت تسهیلاتی را ارائه می‌دهد و صادرات این شرکت را تسهیل می‌کند، افزود: اصفهان منبع و پایتخت سنگ است و برگزاری نمایشگاه سنگ در اصفهان نشان‌دهنده برگزاری یک نمایشگاه تخصصی در این شهر است.

مسئول صادرات شرکت تولید‌کننده دستگاه‌های نانو فیبر گفت: تخصصی بودن نمایشگاه سنگ اصفهان دلیل حضور کشور چین در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول