اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

واگذاری یک هزار و 100 هکتار زمین به روستائیان نیازمند در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون یک هزار و 100 هکتار زمین از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستائیان فاقد زمین و مسکن در آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

واگذاری یک هزار و 100 هکتار زمین به روستائیان نیازمند در آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به افراد فاقد مسکن و زمین زراعی که نیازمند هستند از منابع ملی، زمین واگذار می‌کند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات احداث مسکن به افراد واجد شرایط، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تفکیک اراضی ملی و تهیه نقشه برای این اراضی، آن‌ها را به افراد واجد شرایط واگذار می‌کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: افرادی که از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند موظفند اصول فنی و مهندسی را در احداث ساختمان‌های خود رعایت کنند و شناسنامه فنی دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: تاکنون یک هزار و 100 هکتار زمین در قالب شش هزار قطعه از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستائیان فاقد زمین و مسکن در آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

وی ادامه داد: زمین‌های مورد نیاز با شناسایی اراضی ملی در نزدیکی روستای مورد نظر واگذار می‌شود و سپس زیرساخت‌های آن تأمین و در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول