اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری:

حضرت زهرا(س) نماد فداکاری است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری گفت: حضرت زهرا(س) نماد ایثار و فداکاری است.

حضرت زهرا(س) نماد فداکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌السلام محمدتقی خلیل‌نژاد صبح امروز در همایش بصیرت ولایت‌مداری ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه(س) نمونه بارز یک زن مسلمان و تجسم آموزه‌های اسلام ناب محمدی است.

وی در ادامه حضرت زهرا(س) را مادر همه بشریت دانست و افزود: همه بانوان جهان برای پاکدامنی و ایمان به خدا از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

وی تصریح کرد: خصوصیات و صفاتی که در حضرت زهرا(س) وجود دارد تمام تاریکی‌های جهان را منور و روشن می‌کند.

خلیل‌نژاد پاکدامنی حضرت زهرا(س) را مرهون حضرت خدیجه کبری دانست و اظهار داشت: خدیجه کبری مانند یک سرباز در مصیبت‌های کمرشکن مکه پا در رکاب رسول اکرم قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در محیط بسیار سخت و دشوار زندگی می‌کرد، یادآور شد: این بانوی بزرگوار اسلام زمانی که در محاصره اقتصادی دشمن قرار داشت با مربیگری رسول اکرم(ص) با همه این سختی‌ها در آن محیط آلوده به جهل پرورش یافته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری حضرت زهرا(س) را مادر همه خلقت توصیف کرد و اظهار داشت: همسری مانند حضرت علی(ع) که از سوی خداوند بیش از 30 مورد در قرآن کریم بر او تاکید شده است باعث شد تا حضرت فاطمه زهرا(س) به چنین مقام والایی برسد.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه با پرورش فرزندانی مانند امام حسن(ع) و امام حسین(ع) صحنه کربلا را به وجود آوردند.

این مسئول با تاکید به خواهران جامعه اسلامی که در تعلیم و تربیت فرزندان خود راه و روش فاطمه زهرا(س) را پیشه بگیرند، افزود: خواهران ما باید مانند حضرت زهرا پاکدامن و اهل ایثار و فداکاری باشند.

انتهای پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول