اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد

برگزاری همایش فاطمی در 200 بقعه متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری همایش فاطمی عفاف، حجاب و همایش بصیرت ولایت‌مداری در 200 بقعه متبرکه استان خبر داد.

برگزاری همایش فاطمی در 200 بقعه متبرکه مازندران

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بر الگوگیری از این بانوی بزرگ توسط زنان جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: زنان کشورمان نیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه‌ها حضور پررنگ داشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اضافه کرد: زندگی حضرت زهرا(س) یکی از بهترین اسوه‌ها و الگوها برای موضوعات حماسه سیاسی و اقتصادی بوده که سند و کلید نجات جامعه اسلامی محسوب می‌شود و پیشرفت جامعه را رقم می‌ز‌ند.

علیزاده با بیان اینکه امروز جهان اسلام مدیون حماسه سیاسی حضرت زهرا(س) است، گفت: حضرت فاطمه(س) با خلق حماسه سیاسی خود روح مجدد به اسلام داد.

وی تصریح کرد: بنابراین بانوان باید با تأسی به حضرت زهرا(س) در حمایت از حماسه سیاسی و اقتصادی پیشقدم باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) به مقامی دست یافته بودند که فرشتگان الهی بر او وحی می‌کردند و امیرالمومنین(ع) آن مطالب را مکتوب می‌کردند و در نتیجه کتاب صحیفه فاطمه(س) تدوین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) از علم امام حسن(ع)، شجاعت امام حسین(ع)، عبادت امام سجاد(ع)، افضل علم امام صادق(ع) و سایر فضائل برجسته ائمه اطهار(ع) برخوردار بود، تصریح کرد: همه ائمه معصومین(ع) نیز که خود حجت حق بر روی زمین هستند حجت خود را از فاطمه زهرا(س) دریافت کردند.

علیزاده به برگزاری همایش فاطمی، عفاف و حجاب و بصیرت ولایت‌مداری در 200 بقعه متبرکه استان مازندران اشاره کرد و افزود: همایش بصیرت ولایت‌مداری با حضور گسترده مردم در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

وی به برگزاری مسابقه از کتابچه کوثر رسول اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: این مسابقه در سطح بقاع متبرکه مازندران برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم در جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت سراسری در 16 شهرستان و بیش از 24 بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول