اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

دیدگاه شهید مطهری در جامعه نهادینه شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بزرگداشت روز معلم به این دلیل است که دیدگاه شهید مطهری را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

دیدگاه شهید مطهری در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در همایش جوان و اندیشه مطهر در همدان با بیان اینکه هیچ معلمی به اندازه شهید مطهری نمی‌توانست این همه ارزش را در خود جای دهد اظهار داشت: بزرگداشت استاد مطهری روز فخر معلم است و این روز تجلیل از ابرمرد، فیلسوف و فقیه نام‌آوری است که خون مطهرش مرکب قلمش شد.

وی ادامه داد: درخشش قطره قطره خون شهید مطهری به معلمان که ادامه‌دهنده راه او هستند درس حماسه، ایثار و عرفان را آموخت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس هدف از نامگذاری روز معلم را ارزشگذاری به یاد‌بود روز معلم در سیمای جامعه دانست و ابراز داشت: بزرگداشت این روز یعنی اینکه دیدگاه شهید مطهری را در سطح جامعه نهادینه کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل در خصوص کتاب‌های شهید مطهری بیان می‌کردند کتاب‌های شهید مطهری سازنده است، افزود: امام راحل این جمله را در خصوص هیچ کسی نگفته و کتاب‌های شهید مطهری باید در فکر و اندیشه جوانان جامعه پایدار بماند. 

کارخانه‌ای ادامه داد: شهید مطهری می‌گفت علم سرعت می‌بخشد و ایمان جهت می‌دهد، علم زیبایی عقل و ایمان زیبایی روح، علم انقلاب برون و ایمان انقلاب درون است.

وی اضافه کرد: انسان مورد نظر اسلام با دو بال علم و ایمان قدرت پرواز در مسیر متعالی الهی را پیدا می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی با ما در موضوع هسته‌ای دعوا ندارد بلکه مشکل، انقلاب ما است، خاطرنشان کرد: ما ملتی هستیم که می‌خواهیم بر پایه دین اقتدار علمی داشته باشیم و آنها مخالف ایران اسلامی هستند و در واقع جنگ آنها با ما بر سر اسلام است.

انتهای پیام/89019/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول