اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

فعالیت‌های محرومیت‌های زدایی قرارگاه کوثر افزایش یابد

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: فعالیت‌های محرومیت‌های زدایی قرارگاه کوثر افزایش یابد

فعالیت‌های محرومیت‌های زدایی قرارگاه کوثر افزایش یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، قاسم احمدی لاشکی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از مخزن 100 هزار لیتری آب شرب روستای «کشکک» کجور اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا پیشرفت‌های زیادی در سطح کشور و روستاها داشتیم و امروز نیز شاهد یکی دیگر از پیشرفت‌ها در بخش کجور هستیم.

وی با اشاره به احداث و بهره‌برداری از پروژه مخزن 100 هزار لیتری آب شرب روستای کشکک کجور از سوی قرارگاه سازندگی قرب کوثر کشور افزود: امروز فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جغرافیای کشور که نیاز به آبادانی کشور باشد حضور چشمگیر دارند.

احمدی عنوان کرد: اعتبار اولیه برای پروژه آبرسانی به روستای «اویل» نیز اختصاص یافت و همچنین مقدمات احداث مسجد روستای «چمر کوه» هم فراهم شده است.

عضو خانه ملت گفت: شغل اغلب مردم کجور دامداری و کشاورزی است و آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که به بخش تولید توجه شود، مردم تحقق بخشیدن به شعار تولید ملی در سال گذشته را در عمل نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، همین مردم آماده هستند تا در 24 خرداد ماه 92 حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

احمدی خواستار افزایش فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه کوثر سپاه شد.

در ادامه فرماندار نوشهر نیز طی سخنانی گفت: در طول انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات بسیار ارزشمندی برای عمران و آبادانی همچون برق، آب آشامیدنی، راه‌ها، بهداشت و... در منطقه کجور صورت گرفته است و مردم نیز قدر شناس هستند.

محمدعلی قمی اویلی با اشاره به 22 شهید گلگون کفن روستای «کشکک» کجور، افزود: این مردم حافظان و پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی فلسفه تشکیل قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء کشور را محرومیت‌زدایی و رسیدگی به روستاها برشمرد و بیان کرد: امیدواریم حضور سردار حزنی در بخش کجور، باب کمک رسانی بیشتر به روستاهای بخش کجور را شاهد باشیم که البته امروز پروژه مخزن 100 هزار لیتری آب شرب روستای کشکک کجور یکی از اقدامات بسیار خوب و ماندگار است.

وی تصریح کرد: با تلاش جمعی پروژه مجتمع آبرسانی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را داشت و کارهای مطالعاتی آن انجام شد و برای آبرسانی به هشت روستای اطراف نیز مساعدت خاصی صورت گیرد.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول