اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی:

منطقه ویژه پارس در تامین انرژی کشور سهم بسزایی دارد

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: منطقه ویژه پارس در تامین انرژی کشور سهم بسزایی دارد.

منطقه ویژه پارس در تامین انرژی کشور سهم بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم روز جهانی کار و کارگر منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش منطقه ویژه پارس در چرخه اقتصادی و انرژی کشور اظهار داشت: منطقه ویژه پارس در تامین انرژی و تولید گاز کشور سهم بسزایی دارد.

وی ضمن تجلیل از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه حمایت و پشتیبانی از قشر کارگر در منطقه ویژه پارس افزود: خدمات بسیار خوبی در حوزه صیانت از حق و حقوق کارگران در این منطقه عظیم اقتصادی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و مدیریت کار و خدمات اشتغال صورت گرفته که این اقدامات شایسته تقدیر است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی مقام مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده، در وهله نخست مردم شریف ایران و کارکنان صنعت در این منطقه همراه و همگام با این مردم با حضور باشکوه و به‌ همراه بصیرت و هوشیاری در انتخابات نخستین گام را در خلق حماسه سیاسی برخواهند داشت و پس از آن راه را برای خلق حماسه اقتصادی هموار می‌سازند.

شعبان‌پور افزود: نقش منطقه ویژه پارس در تولید و تامین گاز و انرژی کشور بسیار چشمگیر و تاثیرگذار است از این رو این منطقه در خلق حماسه اقتصادی نیز می‌تواند پیشتاز باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در پایتخت انرژی کشور تصریح کرد: سال گذشته علیرغم همه تهدیدات و تحریم‌های طراحی شده توسط دشمنان این آب و خاک، ما در منطقه ویژه پارس در حوزه تولید و تامین گاز کشور یکی از بهترین سال‌های فعالیتی خود را پشت سر گذاشتیم که این نشانه شکست دشمنان در طرح نقشه‌های توخالی است.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: با یاری خداوند متعال در سال جدید و با راه‌اندازی تعدادی از پروژه‌های پارس جنوبی ما در حوزه تامین و تولید گاز شاهد خبرهای نویدبخشی برای ملت عزیز و عظیم ایران اسلامی خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: بی‌شک همه آنچه در این منطقه به‌ دست آمده و به ‌دست خواهد آمد مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی کارگران عزیز شاغل و فعال در این منطقه است که همراه و همگام با سایر بخش‌ها در حال انجام خدمات شبانه‌روزی هستند.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول