اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه خبر داد

اجرای 12750 پروژه توسط قرارگاه سازندگی کوثر در کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه گفت: 12هزار و 750 پروژه در سطح کشور از سوی این قرارگاه در حال انجام است.

اجرای 12750 پروژه توسط قرارگاه سازندگی کوثر در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر کشور، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، سایر مسئولان استانی و محلی مخزن 100 هزار لیتری آب شرب روستای کشکک کجور افتتاح شد.

در این مراسم سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر کشور طی سخنانی با بیان اینکه رمز موفقیت سپاه در کنار مردم بودن است، گفت: بزرگ‌ترین پروژه‌ها توسط قرارگاه خاتم الانبیاء هم در داخل و هم در خارج از کشور انجام می‌شود و هر سودی که به قرارگاه خاتم برسد بین مردم در قالب پروژه‌های عمرانی و آبادانی تقسیم می‌شود.

حزنی افزود: اکنون حدود 12 هزار و 750 پروژه در سطح کشور از سوی این قرارگاه در حال انجام است که البته حدود 3 هزار و 500 پروژه نیز تاکنون به اتمام رسید.

وی به پروژه‌های احداث و بهره‌برداری شده از سوی این قرارگاه در سطح کشور اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون یک هزار و 311 مجموعه ورزشی، یک هزار و 82 خانه بهداشت، یک هزار و 400  غسالخانه، 714 پروژه آبرسانی، 512 مدرسه، 980 خانه عالم، یک هزار و 600 کیلومتر جاده، 245 کتابخانه، 309 دهنه پل، 134 دستگاه واحد مسکونی برای افراد نیازمند و 546 پروژه گلزار شهدا، آب کشاورزی، مصلی، درمانگاه، مرکز اورژانس، کمک به حوزه‌های علمیه کشور ، مجتمع‌های فرهنگی، لایروبی قنوات و انهار کشاورزی از جمله پروژه‌های احداث و بهره‌برداری شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار به کجور سفر کردم و پروژه مخزن 100 هزار لیتری آب شرب روستای کشکک کجور نخستین کاری بود که در این منطقه انجام شد و جا برای انجام کارهای بیشتر در این منطقه وجود دارد و امیدواریم با کمک مسئولان، کمبود و نیازهای منطقه کجور را جبران کنیم.

به گزارش فارس، پروژه مخزن 100 هزار لیتری آب شرب روستای کشکک کجور با اعتبار 29 میلیون و 750 هزار تومان و با همکاری قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء احداث شده است.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول