اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تاکید کرد

برخورد با هرگونه اخلال‌گری و هنجارشکنی در دشتستان

فرماندار دشتستان بر لزوم برخورد با هرگونه اخلال‌گری و هنجارشکنی در دشتستان تاکید کرد.

برخورد با هرگونه اخلال‌گری و هنجارشکنی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در بازدید از محله حسین‌آباد برازجان اظهار داشت: از ابتدای شروع سال در گلزار شهدای برازجان به همراه امام جمعه و نماینده مردم در مجلس با شهدا و مردم عهد و میثاق بستیم تا محکم و با ثبات قدم در رفع مشکلات مردم شهرستان تلاش کنیم.

وی با تقدیر از برگزاری جلسات مشابه و بیان اینکه روزهای جمعه نیز در بخش‌ها و روستاها حضور خواهیم داشت افزود: وقتی می‌گوییم لبیک یا خامنه‌ای؛ لبیک یاحسین(ع) است یعنی اینکه فرزند امام حسین(ع) و نائب امام زمان(عج) در این مملکت حکومت می‌کند و باید اوامر و منویات او را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

خرمی اضافه کرد: حفظ وحدت و تلاش برای رفع مشکلات مردم محروم و مستضعف از جدی‌ترین نصایح ولی امر مسلمین است که با قرار گرفتن مردم و مسئولین و وحدت بین مسئولین حاصل می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در مدت یک ‌ماهه حضور در فرمانداری دشتستان کارهای خود را بسیار قوی شروع کرده و در حال بررسی طرح‌ها و راهکارها هستیم، البته باید همه کارها را با نظریات کارشناسی انجام دهیم تا نتایج مطلوبی داشته باشند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه بررسی مشکلات و شنیدن دغدغه‌های مردمی و تلاش برای حل آن‌ها فقط مختص چنین جلساتی نیست گفت: درب فرمانداری و دفتر نماینده مجلس و امام جمعه همیشه به روی مردم باز بوده و با تمام قوا در حفظ وحدت و رفع مشکلات مردم و پیگیری طرح‌های توسعه‌ای شهرستان تلاش می‌کنیم.

خرمی تاکید کرد: اولویت خود را مناطق محروم قرار داده‌ایم و در برقراری امنیت به‌طور قاطع با هرگونه ناهنجاری و اخلال‌گری برخورد می‌کنیم و مردم مطمئن باشند که امنیت آن‌ها برقرار خواهد بود.

امام جماعت مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) نیز با بیان پاره‌ای از مطالبات مردم گفت: برقراری امنیت توسط جمع‌آوری اوباش و معتادان، استقرار کلانتری و گشت مستمر در کوچه‌ها و ایجاد روشنایی معابر، احداث فضاهای فرهنگی و رفاهی و ادامه پروژه متوقف مانده خیابان شهید آیت‌الله دستغیب از مطالبات مردم است.

سید محمد موسوی افزود: پیگیری‌هایی به‌منظور استقرار پایگاه، آسفالت کوچه‌ها و انتهای خیابان بهداشت، جمع‌آوری زباله‌ها و سایر مطالبات مردم داشته‌ایم که متاسفانه خیلی از آن‌ها نتیجه‌ای در بر نداشته است و به مناطق محروم توجهی نمی‌شود.

وی عنوان داشت: به اعتقاد ما شهرستان دشتستان در استان بوشهر مورد بی‌مهری قرار گرفته و در شهر برازجان نیز محلاتی نظیر علی‌آباد و حسین‌آباد محروم نگه داشته شدند.

امام جماعت محله حسین‌آباد شمالی اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای می‌گویند محله حسین‌آباد منطقه بی‌فرهنگی است؛ باید به آن‌ها بگویم چرا در زمان اعزام گردان‌های مختلف به جبهه و تقدیم چندین شهید و جانباز نمی‌گفتند بی‌فرهنگ هستید.

انتهای پیام/2452/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول