اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه:

قشر کارگر 14 هزار شهید تقدیم نظام کرده‌اند

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: تقدیم 14 هزار شهید کارگر نشان دهنده نقش این قشر در نظام اسلامی است.

قشر کارگر 14 هزار شهید تقدیم نظام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی در همایش مدیران ارشد نفت و گاز و پتروشیمی در سالن جلسات شهید تندگویان اظهار داشت: کارگران همواره با تمام توان در صحنه‌های انقلاب حضور پررنگ و ارزشی داشته‌اند.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارگری و شهدای والامقام آن، از مقام شامخ اسوه‌های عرصه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

رفعتی با یادآوری رشادت‌ها و دلیرمردی‌های قشر زحمتکش کارگر در سال‌های حماسه و دفاع و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهیدان که با نثار خون خود درخت اسلام و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند خاطر نشان کرد: کارگران در تمام صحنه‌های انقلاب همواره حضور پر رنگ داشته‌اند و گواه این گفته تقدیم 14 هزار شهید به انقلاب اسلامی است تا بتوانند از ولی فقیه زمان خود و از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه تصریح کرد: نماد این قشر فقیر و زحمتکش شهید برونسی است که خود کارگر و بنا بوده و از شهدای این انقلاب و نظام تا آخرین قطره خون ایستاده و از تمامیت ارضی این کشور دفاع کرد.

وی در تبیین و تشریح این شهید والا مقام خاطر نشان کرد: شهیدی که مدارج ارزشی را گذراند و علیرغم تحصیلات پایین در دفاع از ارزش‌ها در نبرد حق علیه باطل با لیاقتی که از خود نشان داد به سمت فرماندهی تیپ جواد‌الائمه(ع) برگزیده شد.

رفعتی اضافه کرد: در حال حاضر برای پیشبرد اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ما نیاز به تشریح و تبیین اهداف و اشخاصی مثل شهید برونسی در جامعه داریم تا بتوانیم فرامین رهبر معظم انقلاب را در جامعه پیاده کنیم و حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در جامعه عینیت ببخشیم.

انتهای پیام/2451/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول