اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمید سوریان در گفت‌وگو با فارس:

تمایلی ندارم برایم فیلم ساخته شود/ توجه به کشتی باید بیشتر شود

یکی از طلایی‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران در مسابقات جهانی و المپیک با تاکید بر اینکه تمایلی ندارد برایش فیلم ساخته شود، از مسئولان می‏خواهد توجه بیشتری به ورزش کشتی داشته باشند.

تمایلی ندارم برایم فیلم ساخته شود/ توجه به کشتی باید بیشتر شود

حمیدمحمد سوریان امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر اینکه باید برای رفع مشکلات ورزش کشتی در شهرهای حاشیه‏ای تهران به ویژه پردیس و شهرهای دیگر استان تهران با توجه به اینکه خود وی از حومه تهران به قهرمانی جهان رسیده است، باید چه کرد، اظهار داشت: کشتی، ورزش ملی کشور ما محسوب می‏شود و ریشه دیرینه‏ای در فرهنگ ایرانی دارد.

وی تصریح کرد: از ایام قدیم در جای جای ایران شاهد توجه به این ورزش بوده‏ایم و در دورترین نقاط کشور نیز حتی به صورت محلی ورزش کشتی مورد توجه بوده است.

دارنده پنج مدال طلای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی اظهار داشت: امیدواریم سالن‏های کشتی در حال حاضر نیز در همه جای کشور به خصوص حومه تهران پرشور به فعالیت بپردازند و مشکلات آنها رفع شود.

سوریان در پاسخ به اینکه نگاه سینما به زندگی‏نامه ورزش پهلوانی چگونه است و آیا شما تمایل دارید از اسطوره‏های ورزش کشور فیلم ساخته شود یا خیر، نیز اظهار داشت: خودم زیاد تمایلی ندارم برایم این کار صورت گیرد؛ اما فیلم‏های خوبی در این زمینه ساخته شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم سینماگران در این زمینه بیشتر فعال شوند؛ چراکه حقانیت کشتی بیش از این است و امیدواریم نگاه ویژه‏تری به این رشته ورزشی شود.

انتهای پیام/2568/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول