اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

جوانان به دنبال شغل‌های کاذب نباشند

امام جمعه سراوان گفت: کارگران و جوانان را به کار مستحکم و همیشگی توصیه کرده و از شغل‌های زودبازده وکاذب حذر کنند.

جوانان به دنبال شغل‌های کاذب نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه و پرتلاش شهرستان سراوان با حضور محمدشریف خالقی فرماندار سراوان، مولوی ابراهیم ارباب جانشین امام جمعه مسجد جامع نور، رئیس دادگستری، مسئولان اجرایی و حضور پرشور کارگران دستگاه های اداری شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر و روز جهانی کار و کارگر و روز ملی خلیج فارس، اهمیت کار و کارگر در اسلام بسیار با ارزش و با اهمیت بوده و کسب روزی حلال برای هر مرد و زن جزء فرایض خداوندی است.

وی افزود: کارگران با تلاش خود باعث پیشرفت و تعالی کشور شده‌اند و نتیجه ایستادگی و مقاومت کارگران در چنین روزی، منجر به نامگذاری روز جهانی کارگر شده است، جا دارد مسئولان نظام از این قشر زحمتکش در این روز تقدیر و تشکر کنند.

امام جمعه سراوان بخش مهمی از جامعه اسلامی را قشر کارگر دانست که از بدو انقلاب در تمامی صحنه‌ها بوده و هستند و می‌طلبد در بحث سرنوشت‌ساز امسال، حماسه سیاسی با حضور پررنگ خود حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند و از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

فرماندار سراوان هم در ادامه این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای کارگری و همچنین یاد امام راحل را که همواره پشتوانه جامعه کارگری بودند، گرامی داشتند.

محمدشریف خالقی از کارگران به عنوان افرادی یاد کرد که هم جسم و جانشان و هم فکرشان را در راه کارگری می‌گذارند از این بابت می‌توان تلاش آنها را از دیگر جوامع بیشتر دانست.

وی با بیاناتی از رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند «مجموعه کارگری کشور به مثابه ستون فقرات می‌باشند که به طور واضح از فلج شدن کشور جلوگیری می‌کنند» اشاره کرد و گفت: یعنی این که عرصه کار و کارگری همیشه قوام خودش را دارد.

فرماندار سراوان همچنین به حضور کارگران در جنگ تحمیلی که کارهای سنگینی از جمله ساخت سنگر را برعهده داشتند و از آنها به عنوان سنگرسازان بی سنگر یاد شده است و همچنین در برنامه‌های ملی و مذهبی و مطرح کشور حضور داشته که باعث پررنگ‌تر شدن مراسمات و راهپیمایی‌ها شده است و همیشه پشتوانه نظام و انقلاب بوده‌اند، اشاره کرد.

خالقی بیان داشت: هم اکنون در سال‌جاری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی جای کارگر لحاظ و دیده شده است که امیدواریم این قشر زحمتکش بتوانند حماسه‌ای جدید را خلق کنند.

انتهای پیام/75002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول