اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد تأکید کرد

ضرورت تحویل 950 واحد مسکن مهر به متقاضیان

فرماندار اسدآباد گفت: 950 واحد مسکونی مهر تا پایان شهریور امسال باید تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

ضرورت تحویل 950 واحد مسکن مهر به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند عصر امروز در کمیته مسکن شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد 3 هزار و 44 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده است، اظهار داشت: از این تعداد، 656 واحد تعاونی، یک هزار و 958 واحد در قالب خودمالکان و 430 واحد مسکن به صورت سه‌جانبه هستند که در حال ساخت بوده و یا عملیات اجرایی آن‌ها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از 3 هزار و 44 واحد مسکونی، 2 هزار و 623 واحد تا مرحله نازک‌سازی پیش رفته است، گفت: باید تا پایان شهریور امسال 950 واحد دیگر به متقاضیان مسکن تحویل داده شود.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه سهم شهر آجین از مسکن‌های مهر یک هزار و 200 واحد بوده که تاکنون کسی متقاضی این مسکن نبوده است، تصریح کرد: ما برای ساخت این مسکن‌ها تعدادی زمین را درنظر گرفته بودیم که معارض داشتند و به دلیل اینکه رغبتی از سوی مردم شهر آجین برای مسکن‌های مهر نشده، این مهم را از دستورکار خارج می‌کنیم.

 عبدکوند، نقش ادارات خدمات‌رسان را در موفقیت پروژه‌های مسکن مهر اسدآباد بنیادی خواند و گفت: این ادارات باید برای تسریع در ادامه روند فعالیت‌ها پروژه‌های مسکن همکاری لازم را با شهرداری در امر محوطه‌سازی و زیباسازی مسکن‌های مهر به عمل آورند.

وی، تأمین مسکن مردم را از دغدغه‌های مهم مسئولان دانست و افزود: اجرای طرح مسکن مهر یک کار بی‌بدیل و ضروری در سطح کشور بود که شهرستان اسدآباد با اجرای این طرح رتبه نخست را در سطح استان داشت.

 انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول