اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران انتظامی ایرانشهر

2 سارق طلاجات در ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: مأموران شهرستان ایرانشهر، دو سارق طلاجات را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

2 سارق طلاجات در ایرانشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ملکی آهنگران اظهار داشت: درپی اعلام سرقت طلا و جواهرات در شهرستان ایرانشهر، مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام مراجعه و زنی 80 ساله به مأموران گفت که برخلاف معمول صبح روز حادثه خواب سنگینی داشته و دیر از خواب بیدار شده است که پس از آن متوجه به سرقت رفتن طلا و جواهرات خود به ارزش جمعاً 10 میلیون و 250 هزار تومان شده که نوه 12 ساله‌اش نیز به طوری عجیب در خوابی سنگین فرو رفته و در هنگام خواب متوجه سرقت طلاجات نشدند.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیان، ظن پلیس مبنی بر خوراندن ماده‌ای مسموم به این مادربزرگ و نوه‌اش بیشتر شد که آن دو در این ارتباط اظهار داشتند، شب گذشته مستأجرشان که تبعه افغانی است به آنان آب میوه تعارف کرده و این دو نیز از آن آبمیوه استفاده کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: با توجه به این اطلاعات، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این تبعه افغانی آغاز شد که مأموران پس از مدتی با به‌کارگیری فنون پلیسی موفق به دستگیری وی شدند.

ملکی آهنگران بیان کرد: وی در تحقیقات پلیس خود را «حکمت علی. ع» 28 ساله معرفی و در اعترافات خود اظهار داشت با همکاری پسر عمه خود به هویت «محمدرضا. ع» 23 ساله پس از آماده کردن آبمیوه مسموم آن را به این پیرزن و نوه‌اش داده‌اند و به محض آن که از بیهوش شدن این دو مطمئن شدند، اقدام به سرقت طلا و جواهر و مقداری پول از منزل آنان کردند که در حال حاضر اموال مسروقه در اختیار پسر عمه‌اش است.

وی گفت: با توجه به اعترافات این متهم، مخفیگاه متهم ردیف دوم نیز شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی لازم طی عملیاتی غافلگیرانه این متهم نیز دستگیر و از مخفیگاهش طلاجات و وجه نقد به سرقت رفته به همراه مقدار چهار گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

انتهای پیام/75002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول