اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قوچان:

سارقان داخل خودرو در قوچان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی قوچان از انهدام باند سه نفره سارق داخل خودرو و کشف بیش از 12 فقره سرقت خبر داد.

سارقان داخل خودرو در قوچان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی حیرانی ظهر امروز با اشاره به انهدام باند سارقان داخل خودرو و اعتراف به 12 فقره سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در یکی از مناطق شهر قوچان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات ویِژه پلیس، ماموران کلانتری 11 با سارقی حرفه‌ای که قصد شکستن شیشه یک خودرو را داشت برخورد کرده و پس از اطمینان وی را دستگیر کردند.

حیرانی با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به 12 فقره سرقت اعتراف کرد، یادآور شد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده به 12 فقره سرقت در داخل خودرو با همدستی یک سارق و مالخر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری در دو عملیات مجزا همدستان متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی و غفلت مالباختگان زمینه‌ساز سرقت‌هایی از این دسته بشمار می‌رود و باید با به کارگیری روش‌های امنیتی از این‌گونه سرقت‌ها پیشگیری کرد.

حیرانی گفت: شهروندان باید هنگام ترک خودرو اقدامات احتیاطی و بازدارنده از جمله خودداری از گذاشتن اشیای قیمتی، اسناد و مدارک مهم داخل خودرو، بالا بردن شیشه اتومبیل و بستن درب‌ها، توقف در پارکینگ‌های عمومی و دیگر نکات را جدی بگیرند.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول