اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بوکس مازندران خبر داد

حضور 4 بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی

سرپرست هیئت بوکس مازندران از حضور چهار مازندرانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

حضور 4 بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی

علی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این اردو که با حضور 18 ملی‌پوش در زنجان برگزار می‌شود، چهار ملی‌پوش از مازندران دارد.

وی افزود: مهدی طلوتی، جاسم دلاوری، سینا قلعه بندی و اسماعیل اسماعیلی به عنوان چهار بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

سرپرست هیئت بوکس مازندران در ادامه تصریح کرد: این اردو از 14 اردیبهشت به مدت یک هفته با حضور ملی‌پوشان دعوت شده در زنجان برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره از حضور مربی مازندرانی در این اردو ابراز داشت: حسن آلاشتی از مربیان بوکس مازندران نیز در کادر فنی تیم ملی حضور دارد.

وی با تشکر از جعفری رئیس سابق هیئت بوکس استان بیان داشت: پس از اتفاق‌های به وجود آمده بین فدراسیون و هئیت استان به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با حکم ناطق‌نوری رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست هیئت بوکس مازندران انتخاب شدم.

بابایی در پایان درباره مهم‌ترین برنامه‌های خود افزود: تا زمانی که در خدمت ورزشکاران بوکس استان هستم تمام توان و تجربه‌ام را برای موفقیت این رشته ورزشی با کمک پیشکسوتان به کار خواهم برد.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول