اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه سنگ‌بری‌های استان اصفهان:

مسئولان در مقابل پیشرفت صنعت سنگ، سنگ‌اندازی می‌کنند

مسئول اتحادیه سنگ‌بری‌های استان اصفهان گفت: اگر چه صنعت سنگ در زمینه تولید و فراوری سنگ فعالیت می‌کند اما مسئولان در مسیر فعالیت این صنعت سنگ‌اندازی می‌کنند.

مسئولان در مقابل پیشرفت صنعت سنگ، سنگ‌اندازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد دفاعی ظهر امروز در آیین بازگشایی نهمین دوره از نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه سنگ برخوردار است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز درصد بالایی از سنگ کشور در اصفهان تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صنعت و تولید در سطح کشور مظلوم واقع شده است و صنعت سنگ نیز از این موضوع مستثنی نیست، ادامه داد: صنعت سنگ از صنایع خودکفا بوده و نیاز به ارز‌آوری و کمک دولت ندارد و در حال حاضر هیچ حمایتی از این صنعت نمی‌شود.

مسئول اتحادیه سنگ‌بری‌های استان اصفهان با تاکید بر اینکه اگر چه این صنعت در زمینه تولید و فراوری سنگ فعالیت می‌کند اما مسئولان در مسیر فعالیت صنعت سنگ، سنگ‌اندازی می‌کنند، تصریح کرد: سنگ‌اندازی‌های ایجاد شده در مسیر فعالیت‌های صنعت سنگ از پیشرفت و توسعه این صنعت جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه صنعت سنگ با وجود محدودیت‌ها و محرومیت‌های موجود در سطح کشور رشد قابل توجهی یافته است، ادامه داد: این صنعت با وجود نارسایی‌های مختلف اقتصادی و عدم اختصاص تسهیلات مناسب به روی پای خود ایستاده و در مسیر پیشرفت و توسعه فعالیت می‌کند.

دفاعی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی محمودآباد از نخستین شهرک‌های فعال در زمینه صنعت سنگ به شمار می‌رود، تاکید کرد: بیش از یک‌هزار کارخانه سنگ‌بری در شهرک صنعتی محمود‌آباد وجود دارد و این شهرک یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر صنعتی در جهان است.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان با وجود نارسایی‌های مختلف در بخش اقتصادی از امکانات بسیاری در حوزه صنعت سنگ برخوردار است، افزود: اما فعالان موجود در بخش صنعت سنگ هر روز با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند که مالیات‌ها، عدم اختصاص تجهیزات نوین و عدم اختصاص تسهیلات مناسب به این بخش از مهم‌ترین مشکلات موجود در مسیر فعالیت کارخانه‌ها و شرکت‌های سنگ‌بری است.

انتهای پیام/63004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول