اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در نشست با دانشجویان گرگانی

‌کواکبیان: خدا ‌فریاد کشیدن را دوست دارد

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ‌بنده در هر چهار سال که مجلس بودم ذره‎ای از حقوق ملت کوتاه نیامدم حتی بعضی می‎گفتند شما چرا اینقدر فریاد می‌کشید و من در جواب گفتم‌ خدا این فریاد را دوست دارد.

‌کواکبیان: خدا ‌فریاد کشیدن را دوست دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصطفی کواکبیان امروز در جمع دانشجویان گلستان اظهار داشت: همان طور که قبلاً هم گفتم و تا آنجایی که اطلاع دارم نه آقای خاتمی و نه آقای هاشمی در عرصه کاندیداتوری در این انتخابات حاضر نخواهند شد.

وی ادامه داد: در عین حال اعلام می‎کنم اگر آقای خاتمی در صحنه حاضر شوند بنده به نفی وی کنار خواهم رفت.

هرچه بگویم، حزب من مجبور است قبول کند

کواکبیان تاکید کرد: قرار است این دولت کنار برود و برای تحقق این امر باید به یک اجماع برسیم و آقای خاتمی نه تنها محل اجماع اصلاح‌طلبان بلکه اجماع اکثریت مردم می‎تواند باشد.

وی تاکید کرد: البته من کاندیدای حزبی هستم و حزبم باید تصمیم بگیرد اما وقتی خودم مطلبی را بگویم حزب هم چاره‎ای ندارد ‌قبول می‎کند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری ابراز داشت: اینکه بگوییم رئیس‌جمهور فقط تدارکاتچی است را من قبول ندارم.

احمدی‌نژاد از نداشته‎هایش استفاده کرده و ما باید از داشته‎ها استفاده کنیم

کواکبیان افزود: من معتقدم قدرت رئیس‌جمهور در این نظام بسیار بالا است و این به این معنا نیست که بگوییم مجلس در راس امور نیست.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاه خودش را دارد و بنده گفته‎ام که دولت باید فرزند مجلس باشد و یک تعامل مثبت بین دولت و مجلس وجود داشته باشد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: در هر صورت ریاست جمهوری و نخست‌وزیری بعد از بازبینی‎هایی با هم ادغام شدند و قوه مجریه قوه قوی است.

وی متذکر شد: آقای احمدی‎نژاد از نداشته‎های خود استفاده کرده است، ما اصلاح‎طلبان چرا نتوانیم از داشته‎های خودمان استفاده کنیم.

کواکبیان اعلام کرد: لذا من به طور حتم در خودم این توانایی را می‎بینم که موضوع‎هایی را که با ملت مطرح می‎کنم از عهده اجرای آن برخواهم آمد.

گذشته هر فردی چراغ راه آینده اوست

کواکبیان گفت: گذشته هر فردی چراغ راه آینده اوست، اگر ما افراد را در گذشته‎شان محک واقعی بزنیم و ببینیم در طول زندگی چه وعده‎هایی داده است و چه کار کرده بهتر می‎توانیم قضاوت کنیم.

وی ابراز داشت: بنده در هر چهار سال که مجلس بودم ذره‎ای از حقوق ملت کوتاه نیامدم حتی بعضی می‎گفتند شما چرا اینقدر فریاد می‎کشید و من در جواب گفتم آنجایی که آدم احساس می‎کند ظلمی رخ داده است باید فریاد بزند و خدا این فریاد را دوست دارد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: اینکه ببینیم هرکس هر روز به یک شاخه‎ای می‎پرد نباید به وی اعتماد کرد ولی کسانی که مدافع حقوق ملت بوده‎اند به طور حتم به وعده‎های خود عمل خواهند کرد و من به سهم خودم وعده‎ای ندادم که عملی نکرده باشم.

مردم کسی را که رای دادند تا 4 سال دیگر رها نکنند

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: متاسفانه مردم که به کسی رای می‎دهند او را تا چهار سال بعد رها می‎کنند در حالی که باید هر روز او را در جایگاه پاسخگویی و نظارت جمعی قرار دهند.

وی افزود: اگر کسی بیاید و وعده‎های دروغین بدهد باید دستش رو شود و مردم آن زمان اگر صداقتی از او ندیدند باید با او برخورد شود.

در مورد یارانه‎ها پیشنهاد من دادن کارت اعتباری است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: یارانه‎ها در سال 1392 به دلیل اینکه هنوز بین دولت و مجلس بر سر بودجه بحث‎هایی وجود دارد یارانه‎ها به همین صورت ادامه پیدا می‎کند و نمی‎توان کاری کرد اما پیشنهاد من برای سال 1393 دادن کارت اعتباری است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما در بحث یارانه‎ها این است که افزایش نقدینگی در جامعه موجب تورم می‎شود و باید جلوی این موضوع گرفته شود.

کواکبیان متذکر شد: تا ابد که نمی‎توانیم یارانه پرداخت کنیم و با صدقه دادن اقتصاد خود را پیش ببریم.

وی اعلام کرد: ‌یارانه را برای این دادیم که تا زمانی که فشار آزادسازی قیمت‎ها از روی دوش مردم محروم و مستضعف آرام آرام برداشته شود یک کمکی شود، اما زمانی که قیمت آزاد شد دیگر قرار نیست یارانه پرداخت و باید قطع شود.

انتهای پیام/83004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول