اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان مطرح کرد

سردرگمی دشمن در محاسبات سیاسی / تحریم‌هایی که به فرصت تبدیل می‏شود

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز شاهد سردرگمی دشمن در محاسبات سیاسی هستیم و تحریم‌ها یکی پس از دیگری به فرصت تبدیل می‏شود.

سردرگمی دشمن در محاسبات سیاسی / تحریم‌هایی که به فرصت تبدیل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسینعلی جعفری ظهر امروز در فراخوانی که با حضور تمامی بسیجیان گردان‌ المهدی مهدیشهر در معراج الشهدای این شهر برگزار شد، با مد نظر قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری به تشریح بعضی موضوعات مرتبط با شعار سال پرداخت و اظهار داشت: انتخاب نام سال 92 با عنوان «حماسه سیاسی و اقتصادی» نشانگر ظرافت و دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب در تحلیل و آینده‌نگری ایشان است.

وی افزود: تاکید رهبر انقلاب بر این امر نشانگر اهمیت این موضوع و وظیفه سنگینی است که ما در ادای تکلیف بر عهده داریم و به واقع مردم ایران اسلامی مثل همیشه و به ویژه در چند سال اخیر دفاع از انقلاب اسلامی و شعائر آن را بهتر از همیشه درک کرده و در سخت‌ترین میدان‌ها از آن دفاع می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: خلق حماسه‌های حضور مردم در صحنه‌های مختلف که دشمن را مایوس و درمانده کرده، تحریم‌هایی که به فرصت تبدیل شده و جهانیان به آن اذعان دارند و همه اینها و صدها موفقیت و حماسه دیگر بیانگر ایستادگی ملت در خلق حماسه‌های بزرگتر است.

جعفری رمز موفقیت و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و حفظ و استمرار آنها را در گرو گذشت و ایثار و پافشاری بر اطاعت از اوامر ولی امر و حرکت پرشتاب و باصلابت به سمت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی از بسیجیان به عنوان یکی از موثرترین قشرهای جامعه در ایجاد زمینه برای خلق حماسه یاد کرده و افزود: خلق حماسه نیاز به کار جهادی، فکر پویا و تلاش بی وقفه و مخلصانه دارد و این تلاش و اعتقاد راسخ است که انسان را پیش می‌برد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: در شرایطی که خیلی‌ها منتظر شکست یک حرکت انقلابی هستند، برخلاف تمام محاسبات سیاسی و ... حماسه‌ای با شکوه خلق می‌شود که ریشه در ایمان قوی و نگاهی بصیر دارد.

جعفری اظهار داشت: این همان نکته‌ای است که دشمنان اسلام در محاسبه آن با چالشی بزگ مواجه‌اند.

وی افزود: وقتی مردم با تمام وجود در صحنه‌های مختلف از انقلاب دفاع کرده و بر عقیده خود پافشاری می‌کنند، با پشت سر گذاشتن آن مرحله سخت یک پله به سعادت و موفقیت نزدیک‏تر و با رو کردن دست دشمن به این واقعیت پی می‌برند که دشمن برای موضوعاتی که برای ما مهم است برنامه دارد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: نباید به سادگی از کنار مسائل گذشت و نسبت به بعضی گفته‌ها بی‌تفاوت بود.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول