اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران خواستار شد

انتقال و ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری لیشتر و خیرآباد گچساران

معاون فرماندار گچساران با اشاره به لزوم انتقال و ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری لیشتر و خیرآباد گفت: این کار در راستای حفظ نظم و راحتی مردم است.

انتقال و ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری لیشتر و خیرآباد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اولین جلسه شورای ترافیک گچساران در سال 92 ظهر امروز و با حضور اعضای این شورا و به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران برگزار شد. در این جلسه، مصوبات جلسات گذشته این شورا مطرح و بررسی و مورد بحث قرار گرفت.

معاون فرماندار گچساران در این جلسه با تبریک مناسبت‌های هفته به ویژه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز کارگر و همچنین یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم اظهار کرد: مصوبات شورای ترافیک در راستای حل بخش زیادی از معضلات ترافیکی گچساران بوده و جدیت در اجرا و پیگیری اجرای مطلوب مصوبات این شورا نقش مهم و مؤثری در کاهش مشکلات ترافیکی این شهر دارد.

اصلاح برخی تقاطع‌های گچساران ضرورت دارد

سیدمرتضی سجادپور، ساماندهی ایستگاه‌های منطقه لیشتر و خیرآباد را به عنوان مهم‌ترین موضوع و دستورکار جلسه شورای ترافیک اعلام کرد.

وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای ترافیک، ابراز داشت: اصلاح هندسی برخی معابر و خیابان‌ها، تقاطع  خیابان‌های شهر ضرورت دارد.

سجادپور با اشاره به روند اجرای پروژه زیرگذر گچساران، برداشتن موانع موجود در ضلع شمالی پروژه زیرگذر را مهم ارزیابی و بر لزوم اجرای آن تأکید کرد.

وی بیان داشت: با توجه به ضرورت انتقال ایستگاه‌های مسافربری لیشتر و خیرآباد، کارشناسانی از راهنمایی و رانندگی، شهرداری، سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل و پایانه‌ها این موضوع را مورد بررسی قرار داده و گزارش را در جلسه بعدی شورای ترافیک ارائه دهند.

سجادپور یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، سازمان تاکسیرانی نسبت به تهیه زیرساخت‌های لازم در زمینه انتقال این ایستگاه‌های مسافربری، اقدامات لازم را به عمل آورد.

ضرب‌العجل 24 ساعته برای برداشتن دکه‌های مانع اجرای برق فشار قوی زیرگذر

معاون فرماندار گچساران با اشاره به طرح استقرار پاسگاه نیروی انتظامی در پایانه مسافربری عنوان کرد: با توجه به تهیه مقدمات اولیه و مورد نیاز توسط شهرداری و اداره حمل و نقل و پایانه‌ها، لازم است در این زمینه تسریع به عمل آید.

سجادپور تصریح کرد: شهرداری و راهنمایی و رانندگی با همفکری، همکاری و ارائه راهکارهای قانونی و عملی نسبت به اصلاح بعضی از تقاطع‌های عبور و مرور در شهر از جمله تقاطع زندان، مسدود کردن تقاطع روبروی کلینیک تأمین اجتماعی کارکنان و 18 شمالی این منطقه، اصلاح تقاطع رو به روی مسجد امام خمینی(ره) کارکنان، تقاطع سه راهی روبروی آش فروشی و تقاطع پانصد دستگاه مستقیم به بلوار دانشجو اقدام کنند.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی نیز در زمینه روشنایی محور مواصلاتی جاده چهار خطه امامزاده جعفر تا پلیس راه پیگیری و اقدامات لازم به به عمل آورد.

وی با اشاره به وجود برخی‌ دکه‌ها از جمله یک دکه روزنامه‌فروشی به عنوان موانع برداشتن سیم‌کشی پایه‌های برق ضلع شمالی زیرگذر تأکید کرد: شهرداری حداکثر در مدت زمان 24 ساعت آینده نسبت به برداشتن دکه‌های زیر برق فشار قوی ضلع شمالی زیرگذر اقدام کند.

سجادپور افزود: بلافاصله و بدون هیچگونه تأخیر دیگری سیم‌کشی پایه‌های برق فشار قوی توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز برداشته شود.

انتهای پیام/82001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول