اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل خبر داد

اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز درون شهری خبر داد.

اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مریخی اظهار داشت: ‌به دنبال وقوع تعدادی تصادف در میادین شهری و کشته شدن چهار نفر از شهروندان در دو روز گذشته بر اثر ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز رانندگی طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در شهرهای استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح به مدت هفت روز و با بکارگیری تمام توان و امکانات پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شده و با تخلفات حادثه‌ساز خودروها و موتورسیکلت‌ها برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: رانندگان و موتورسیکلت‌سواران باید به تمامی قوانین و مقررات راهنمایی پایبند باشند چرا که رعایت قوانین ضامن سلامتی رانندگان و سرنشینان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح یک هفته‌ای با تمامی تخلفات حادثه‌ساز درون شهری برخورد جدی صورت می‌گیرد که به رانندگان توصیه می‌شود قبل از این‌که با تخلفات حادثه‌ساز آنان برخورد قانونی صورت گیرد خودشان نسبت به رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/62005/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول