اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد

کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج

فرماندار سنندج از کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج خبر داد.

کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اظهار کرد: برای مقابله اصولی با این پدیده و اتخاذ راهکارهای منطقی و تاثیرگذار باید نیاز و تنگناهای مردم را مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: در روستاها و مناطقی که نیازهای مردم بررسی شده و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن به صورت قانونی در اختیار قرار گرفته‌اند کمترین تجاوز به حریم منابع طبیعی صورت گرفته است و شاهد کاهش ساخت و ساز غیرمجاز هستیم.

میرزایی‌اصل مهم‌ترین عامل عدم موفقیت دستگاه‌های اجرایی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز را بخشی‌نگری، عدم برخورد و نظارت منطقی، اکتفا به صورتجلسه‌نویسی، آمارنویسی و عمل در حد رفع تکلیف عنوان کرد.

فرماندار سنندج اضافه کرد: با شناسایی و رفع این آسیب‌ها و همت دستگاه‌های ذی‌ربط عملکرد این شورا در ماه‌های اخیر بسیار مطلوب‌تر از گذشته است اما تا دستیابی به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

دادستان محاکم عمومی و انقلاب سنندج نیز در این جلسه گفت: برای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی باید هر گونه مصلحتی را کنار گذاشت و با استفاده از تمامی موازین و راهکارهای قانونی با متخلفین مقابله کرد.

اکبر جوهری پیشگیری را مهم‌ترین راهکار برای مقابله با سودجویان و حفاظت از عرصه‌های ملی عنوان کرد و افزود: برخورد سخت و قهری با متخلفان همیشه منتج به نتیجه مطلوب نخواهد بود.

انتهای پیام/79016/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول