اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس خبر داد

آغاز پرداخت تسهیلات مالی به کشاورزان شهرستان قدس

رئیس اداره جهاد کشاورزی قدس از آغاز ارائه تسهیلات مالی به کشاورزان این شهرستان در روزهای آینده خبر داد.

آغاز پرداخت تسهیلات مالی به کشاورزان شهرستان قدس

سید حامد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار خوبی که دولت طی سال‌های اخیر در دستور کار خود قرار داده، مربوط به توسعه کشاورزی است و در این حوزه دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت حمایت‌های بسیاری از بخش کشاورزی در قالب طرح‌های توسعه‌ای شاهد بودیم که در صورت تداوم اجرای طرح‌ها و همکاری دستگاه‌های مختلف، بخش مهمی از اهداف کلان کشور در این حوزه به ویژه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و دامداری محقق خواهد شد.

رئیس اداره جهادکشاورزی قدس در پاسخ به این پرسش که طرح‌های حمایتی از کشاورزان این شهرستان به کجا انجامید؟ گفت: چند طرح را در دستور کار داریم که بخش‌هایی از آن محقق شده و آخرین توافقات لازم برای ارائه تسهیلات مالی خرد به کشاورزان با هماهنگی نهادهای مالی انجام شده است.

امیرآبادی افزود: اجرای این طرح طی روزهای آینده آغاز شده و به زودی شرایط آن نیز به کشاورزان اعلام خواهد شد تا بتوانند با استفاده از این تسهیلات مالی بخشی از نیاز خود را به نقدینگی برآورده کنند.

*توسعه کشاورزی بخش مهمی از توسعه اقتصادی است

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: برای تحقق این هدف مهم باید برنامه‌ریزی جدی در بخش کشاورزی داشته باشیم و خوشبختانه طرح‌های دولت در این حوزه مشخص و معلوم است.

امیرآبادی در پایان با تاکید بر اینکه توسعه کشاورزی بخش مهمی از اهداف توسعه اقتصادی را محقق می‌کند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا طرح‌های نیمه تمام فعلی در کمترین زمان و با بودجه مناسب به سرانجام برسد تا شاهد توسعه کشاورزی و به تبع آن توسعه اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول