اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مخالفت حماس با طرح مبادله زمین با رژیم صهیونیستی

جنبش حماس نسبت به سیاست های امتیازدهی به رژیم صهیونیستی از طریق موافقت با ایده مبادله اراضی با این رژیم، ابراز نگرانی شدید کرد.

مخالفت حماس با طرح مبادله زمین با رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر اطلاع‌رسانی حماس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به موافقت هیئت طرح صلح عربی با ایده مبادله اراضی با دشمن صهیونیستی تاکید کرد: ما در جنبش حماس شدیدا نسبت به اظهارات هیئت طرح صلح عربی در واشنگتن مبنی بر موافقت با ایده مبادله اراضی با رژیم صهیونیستی اظهار نگرانی می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما امیدوار بودیم هیئت وزرای اتحادیه عرب از واشنگتن بخواهد دشمن صهیونیستی را به منظور توقف شهرک‌سازی‌های غیر قانونی خود در سرزمین‌های اشغالی تحت فشار قرار دهد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس عنوان کرد که طبق تجربه‌هایی که از شیوه تعامل با دشمن صهیونیستی کسب کرده‌ایم، موافقت با چنین طرحی بیانگر حرف و حدیث ها در مورد امتیازدهی بیشتر به این رژیم و چشم پوشی از حقوق و اصول ملی فلسطینیان است، زیرا دشمن صهیونیستی به هیچ وجه حاضر به سازش با فلسطینیان نخواهد بود، بلکه تمامی تلاش آن برای بسط سیطره خود بر ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی است، به همین منظور می خواهد با مطرح کردن مذاکرات بی نتیجه سازش، فرصت را غنیمت شمرده و شرایط مطلوب و دلخواه خود را در سرزمین های اشغالی تحمیل کند.

هیئت کمیته وزارتی طرح صلح عربی از موافقت خود با طرح های پیشنهادی «باراک اوباما» پیرامون مبادله محدود اراضی مورد اتفاق میان فلسطینیان و دشمن صهیونیستی خبر داده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول