اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه: تعدیل وزرای دولت ارتباطی به آشتی ملی ندارد

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین اعلام کرد که تعدیل وزرای دولت وی تنها در چارچوب اداری و بهبود عملکرد دولت است و مانعی بر سر راه‌ آشتی ملی نیست.

هنیه: تعدیل وزرای دولت ارتباطی به آشتی ملی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» طی سخنانی در مراسم ادای سوگند «محمد راتب» مسئول جدید کار و امور اجتماعی در جلسه مجلس قانونگذاری گفت که اجرای این تعدیل به دلیل نیاز جامعه با هدف ارائه خدمات بهتر در سایه محاصره تحمیلی بر غزه صورت گرفت.

وی تاکید کرد که آنها با پایان دادن به دودستگی و دستیابی به وفاق ملی موافق هستند و ضرورت دارد که آشتی ملی بر اساس شروطی که در قاهره و دوحه بر سر آن توافق شده است، محقق شود و ما بر استمرار نظارت مصر بر آشتی تاکید کرده و از هر گونه تلاش عربی و اسلامی استقبال می‌کنیم.

هنیه همچنین اظهار داشت که ما به امیر قطر ابلاغ کردیم که از برگزاری اجلاس کوچک عربی با مشارکت حماس و فتح برای پایان دادن به دودستگی‌ها و نیز از تلاش‌های ترکیه در کنار مصر در این زمینه استقبال می‌کنیم.

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین اشاره کرد که مشروط کردن آشتی به مذاکرات با رژیم صهیونیستی امری شکست‌خورده است و اولویت در این است که صحنه داخلی فلسطین سروسامان داده شود نه روابط با اشغالگران.

وی در ادامه بر تحقق آشتی و اجرای همزمان همه پرونده‌‌ها اعم از تشکیل دولت و پرونده‌های امنیتی، آشتی جمعی، انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاستی و شورای ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول