اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: عباس احتمالا اردوغان را در سفر به غزه همراهی می‌کند

نماینده مجلس قانونگذاری(پارلمان) فلسطین از جنبش حماس، پیش‌بینی کرد رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، نخست‌وزیر ترکیه را در سفر به غزه همراهی کند.

حماس: عباس احتمالا اردوغان را در سفر به غزه همراهی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «یونس الاسطل» اظهار داشت که احتمال دارد در جریان سفر «رجب طیب اردوغان» به نوار غزه اتفاق غافلگیر‌کننده‌ای رخ دهد و «محمود عباس» وی را در سفر به نوار غزه همراهی کند.

الاسطل که در خطبه‌های نماز جمعه در یکی از مساجد خان یونس در جنوب نوار غزه سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که سفر عباس به همراه اردوغان به غزه ممکن است برای نشان دادن حسن نیت در قبال حماس به منظور پایان دادن به دودستگی‌ها و اختلافات داخلی فلسطینیان باشد.

برخی منابع رسمی ترکیه نیز اخبار مربوط به مخالفت عباس با سفر اردوغان به نوار غزه را رد کردند.

از سوی دیگر «اسماعیل رضوان» وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شیخ علامه «یوسف قرضاوی» رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان ماه می آینده در رأس هیئتی از علمای مسلمان به غزه سفر می‌کند.

وی در جریان افتتاح مسجد «حسین بن علی» در منطقه جبالیا واقع در شمال باریکه غزه اظهار داشت که این وزارتخانه مقدمات لازم برای استقبال از هیئت علمای مسلمان به ریاست قرضاوی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول