اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه قبل از سفر هیئت دولت به گیلان

ستادهای ارتباطی مردم با احمدی‌نژاد در گیلان تشکیل شد

ستادهای ارتباطی مردم با احمدی‌نژاد در تمام اداره‌های گیلان تشکیل شد.

ستادهای ارتباطی مردم با احمدی‌نژاد در گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور چهارم سفر هیئت دولت لحظاتی دیگر در گیلان آغاز می‌شود و در این سفر بررسی مصوبات سه دوره قبل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

-در سه دوره سفر هیئت دولت به گیلان که در تاریخ‌های اسفند سال 1385، آبان سال 1387 و بهمن سال 1389 صورت گرفت در مجموع بالغ بر 869 مصوبه و توافقنامه و در قالب 3 هزار و 76 طرح و پروژه در راستای پیشبرد اهداف کلان توسعه استان و حل مشکلات مربوطه تصویب شد.

طبق گفته استاندار گیلان، از مجموع 869 مصوبه در سه دوره سفر، تعداد 519 مصوبه معادل 60 درصد محقق شده و 257 مصوبه معادل 30 درصد در دست اجرا است.

91 مصوبه معادل 10 درصد نیز در دست پیگیری است و در مجموع تعداد 778 مصوبه یعنی حدود 90 درصد از مصوبات محقق یا اجرایی شده‌اند.

در دور سفر چهارم هیئت دولت به گیلان ستادهای ارتباطی مردم با رئیس جمهور در تمام اداره‌های گیلان تشکیل شد.صندوق 111 نیز برای ارائه پیشنهادها و نظرهای مردم در نظر گرفته شده است.

با توجه به کم‌استقبالی از هیئت دولت در سفرهای استانی دور چهارم، مسئولان گیلان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا مردم را برای حضور در ورزشگاه عضدی رشت و استقبال از رئیس جمهور دعوت کنند.

ورزشگاه عضدی رشت ظرفیت پذیرش 15 هزار نفر را دارد.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول