اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت‌احوال فیروزکوه خبر داد

تبدیل 10 درصد اسناد فیروزکوه به آرشیو الکترونیکی + تصاویر

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان فیروزکوه از ایجاد آرشیو الکترونیکی 10 هزار برگ سند فوت و ولادت در این شهرستان خبر داد.

تبدیل 10 درصد اسناد فیروزکوه به آرشیو الکترونیکی + تصاویر

نادر بختیاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از آغازین روزهای اداری نوروز 92، عملیات آرشیو الکترونیکی 100 هزار برگ سند ولادت و فوت شهرستان فیروزکوه آغاز شده است.

وی گفت: تاکنون و با انجام عملیات پاکسازی، اسکن و داده‏آمایی، حدود 10 هزار برگ اسناد ولادت و فوت شهرستان اسکن و آرشیو الکترونیکی و برای بارگذاری تحویل ثبت‌احوال استان تهران شده است.

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان فیروزکوه افزود: در مرحله داده‏آمایی، مشخصاتی نظیر نام اشخاص، تاریخ تولد و نام مادر افراد وارد سیستم می‏شود تا از هرگونه تشابه اسمی جلوگیری شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: انجام این مهم و آرشیو الکترونیکی تمامی 100 هزار برگ سند فوت و ولادت شهرستان فیروزکوه تا پایان اردیبهشت ماه خاتمه می‏پذیرد.

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: بهره‏مندی از خدمات سجلی در همه نقاط کشور از جمله تعویض شناسنامه، عکس‏دار کردن آن، انجام تعاملات بخش وظیفه عمومی و بی‏نیازی افراد از مراجعات مکرر به محل تولد برای دریافت خدمات، از جمله مزایای این طرح است.

گزارش فارس حاکی است؛ پیش از این و با ثبت الکترونیکی بیش از هشت هزار جلد اسناد راکد شهرستان، از هرگونه سوء استفاده احتمالی سودجویان به طور کامل جلوگیری شده بود.

 

انتهای پیام/2568/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول