اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الا‌سلام ابوترابی‌فرد در بوشهر:

همدلی و وحدت راه برون‌رفت از مشکلات است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با نزاع و جدال، کشور راه توسعه و پیشرفت را طی نخواهد کرد، گفت: در سایه تفاهم، همدلی، وحدت، رعایت اخلاق و علم می‌توان بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد.

همدلی و وحدت راه برون‌رفت از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، امشب در جمع مردم بوشهر درحسینیه گلزار شهدای این شهر با بیان اینکه افراد در این عالم انگیزه‌های گوناگونی دارند اظهار کرد: شهدای عالی‌قدر که جان خود را تقدیم کردند شخصیت‌هایی بودند که در حال آماده‌ باش برای خدمت رسانی به اسلام و انقلاب بودند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این انقلاب به واسطه تدین و خدمتگزاری صادقانه پیروز شد، گفت: شهداء، جانبازان و آزادگان به عنوان پرچمداران تداوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها خدمات بزرگ و ارزشمندی به جامعه ارائه کرده ‌است افزود: وجود راه‌های مواصلاتی، بنادر، امکانات بهداشتی درمانی، امکانات مراکز آموزش عالی، قدرت دفاعی و سیاسی بالا و امنیت مطلوب نتیجه خدمت صادقانه کارگزاران صادق به جامعه است.

وی تاکید کرد: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه اقتصاد است.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تولید را تنها راه پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید تولید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان معضل‌های اشتغال، بیکاری، کاهش نرخ تورم، کاهش آلام اجتماعی، اخلاقی و سیاسی را برطرف کرد.

ابوترابی‌فرد استان بوشهر را به واسطه داشتن دسترسی به آب‌های گرم خلیج فارس یکی از ظرفیت‌های مهم کشور و استثنایی ذکر کرد و گفت: وجود سواحل خلیج فارس در این استان ظرفیت‌های فراوانی برای تولید فرآروی ما قرار می‌دهد که با تدبیر و خلاقیت می‌توان از این ظرفیت برای افزایش تولید در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

وی فرهنگ دینی و اسلامی را موجب رشد و توسعه در ابعاد گوناگون قلمداد کرد و افزود: اگر اسلام و آموزه‌های دینی در جامعه نبود قطعا کشور راه توسعه و پیشرفت طی نمی‌کرد و وابستگی به کشورهای سلطه جو فراهم می‌شد.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: امروز در ایران اسلامی هرچه داریم در سایه نور ایمان و ارزش‌های اسلامی است و قطعا باید این ارزش‌ها تقویت شود.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در احیاء ارزش‌های دینی نقش مهم و کلیدی دارند.

وی تاکید کرد: آموزه‌های دینی را باید در دستگاه‌های اجرایی و در حوزه مدیریتی ارتقاء ببخشیم تا سبک زندگی مردم به سبک دینی مبدل شود.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه با نزاع و جدال، کشور راه توسعه و پیشرفت را طی نخواهد کرد، گفت: در سایه تفاهم، همدلی، وحدت، رعایت اخلاق و علم می‌توان بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد که این در سایه انتخاب مدیران صالح میسر می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول