اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه:

کم‌لطفی به زن بی‌توجهی به تمام اقشار جامعه است

مشاور استاندار و مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت: کم‌لطفی در حق زن کم‌لطفی در حق تمامی افراد جامعه است و وقتی زن نادیده گرفته شود در واقع اهانتی برای مردان به حساب می‌آید.

کم‌لطفی به زن بی‌توجهی به تمام اقشار جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نسرین بهادری در کارگروه امور بانوان در جمع فعالان حوزه زنان که در محل سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زنان نقش مدیریت در خانواده را بر عهده دارند، بنابراین شایسته است که توجه به مقام و شخصیت زن در طول سال ادامه پیدا کند.

بهادری با بیان اینکه زنان مربی جامعه هستند چرا که از نقش انسان‌سازی در جامعه برخوردارند، افزود: کم‌لطفی در حق زن کم‌لطفی در حق تمامی افراد جامعه است و وقتی زن نادیده گرفته شود در واقع اهانتی برای مردان به حساب می‌آید.

مشاور استاندار و مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری با بیان اینکه ساعات کاری زنان از 44 ساعت به 36 ساعت در هفته تقلیل پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: مرخصی زایمان زنان نیز از امروز به میزان 9 ماه اعمال می‌شود و دو هفته مرخصی در هنگام تولد فرزند نیز برای پدران کارمند در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: حق‌بیمه، کار سخت و حقوق و دستمزد پایین از جمله دستاوردهای آسیب‌های اجتماعی است که گریبان‌گیر زنان و دختران است.

بهادری با تاکید بر جمع‌آوری متکدیان خصوصا زنان افزود: از شهرداری خواستاریم تا جواب‌گو باشند و با انجام کارهای فرهنگی و آموزشی تکدی‌گران را از سطح شهر جمع کرده و در راستای کاهش این معضل بکوشند.

وی در خصوص نام‌گذاری سال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: زنان نیز در این سال همچنان نقش بسزایی ایفا می‌کنند و می‌توانند در این راستا قدم بردارند.

مشاور استاندار و مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه با تاکید بر حضور فعال زنان در عرصه انتخابات، گفت: امسال بانوان کرمانشاهی همچون دیگر بانوان ایران‌زمین با حضور پرشور خود، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زنان با شور و نشاط در انتخابات شرکت خواهند کرد و افراد خانواده را نیز به این امر مهم ترغیب می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول